Nazaj...

KAJ so Finance in ZAKAJ oglaševati v Financah?

  • Poslovni dnevnik Finance je vodilni vir informacij za slovensko poslovno javnost. Pokriva celotno področje poslovnih novic ter postavlja dnevni red slovenskega poslovnega in širšega okolja. Temelji na dostavljanju pravočasnih informacij, ekskluzivnih novic in dodani vrednosti informacij za poslovanje.
  • Poslovni dnevnik Finance izdaja tudi priloge in rubrike: tednik Manager, redakcijske priloge: Okolje in energija, Transport in logistika, Trendi, rubrike: Dražbe, Top job, Top job Ambasador, Subvencije, Avto, Izvozniki, Agrobiznis, O vinu, Tovarna leta, Posel 2030, oglasne priloge: Nepremičninski informator, IKT-informator, Gradnja in bivanje, Industrija 4.0
  • Doseg poslovnega dnevnika Finance:
    • dnevni doseg: 36.700 bralcev
    • doseg enega izida - valuta: 2,3 %
    • doseg blagovne znamke: 80.900 bralcev (5,1 %)
  • Demografski profil bralcev Financ:
    • Med bralci Financ je 57 % moških, 43 % žensk.
    • 93 % bralcev Financ pripada starostnemu razredu med 26 in 65 let, ki je najbolj aktiven del prebivalstva.
    • 36 % bralcev Financ je zelo nadpovprečno izobraženih.
    • Imajo nadpovprečno visoke dohodke in veliko kupno moč (53 % bralcev Financ ima kupno moč nad 1.460 EUR).

(vir: RBB 2018)

Cenik oglaševanja v tiskani izdaji Financ

 
Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Kdo je kdo v oglasnem trženju

International customers

Nazaj...