Nazaj...

Finance.si: Največji slovenski spletni medij za poslovno javnost

Kdo so uporabniki Finance.si

Po raziskavi MOSS Finance.si v primerjavi z ostalimi slovenskimi spletnimi mediji nadpovprečno zastopajo:

  • starostne skupine nad 30 let,
  • nadpovprečno izobražene bralce (višja, visoka šola, univerza ali več),
  • zaposlene in samozaposlene,
  • spletne bralce s povprečnim mesečnim neto dohodkom več kot 1.100 EUR ter še bolj nad 1.460 EUR.
Najbolj aktivni uporabniki (opravijo največ ogledov strani) so nadpovprečno izobraženi bralci, zaposleni v podjetju.
 

Zakaj sodelovati s Finance.si?

Internetni medij ima vrsto prednosti pred tradicionalnimi oglaševalskimi mediji (interaktivnost medija, doseganje ciljnih skupin in hitra odzivnost ciljnih skupin).

Nudimo vam svetovanje, izdelavo strategij, spletno načrtovanje, izdelavo spletnih oglasnih rešitev in izvedbe spletne oglasne akcije.

Priporočamo vam, da se o načrtovani akciji in vaših ciljih z nami posvetujete že pred pripravo gradiv. Ker poznamo naše uporabnike, vam bomo morda lahko ponudili dodatne namige za večjo učinkovitost akcije. Na koncu pa lahko skupaj analiziramo rezultate in pripravimo izhodišča za vaše prihodnje oglasne dejavnosti.

Za informacije o oblikah in cenah oglaševanja na naših straneh se obrnite na nas po
elektronski pošti spletnioglasi@finance.si ali po telefonu na 01 3091 472.

Aleksandra Horvat
direktorica oglasnega trženja,
aleksandra.horvat@finance.si, 01 3091 472

Cenik spletnega oglaševanja (PDF, 1.3MB).

Spletne oglasne pozicije (PDF, 1,3MB).

Agencijske provizije

Odstotek agencijske provizije obračunava izvajalec agenciji (medijskemu zakupniku) glede na pogodbo med izvajalcem in agencijo (medijskim zakupnikom). Osnovna (minimalna) agencijska provizija znaša 6 (šest) odstotkov. S posebno pogodbo se lahko izvajalec z agencijo (medijskim zakupnikom) dogovori za višji znesek agencijske provizije, glede na vrednost letnih realiziranih naročil.

Pogoji oglaševanja:

  • Rok za oddajo pripravljenega oglasa je najmanj dva delovna dneva pred objavo. Oglas pošljite na naslov: spletnioglasi@finance.si (datoteka naj ne bo v zip formatu).
  • Vsak oglas sme predstavljati le enega oglaševalca; v nasprotnem primeru se zaračuna v večkratniku osnovnega zneska.
  • Za vsebino objavljenega oglasa je odgovoren naročnik.
  • Cene veljajo na dan/teden (spletne pasice) / objavo (PR članek) / pošiljanje (Poslovno jutro) in ne vključujejo 20-odstotnega DDV.
  • Rezervacijo oglasnega prostora je možno preklicati najmanj 5 dni pred pričetkom naročene akcije v pisni obliki. Za vsak poznejši preklic je izvajalec upravičen do odškodnine v višini 30 % cene predvidene objave.
  • Oglas lahko deluje tudi kot povezava na več zunanjih naslovov. Doplačilo za dodatne zunanje povezave je 5 % osnovne cene za dodatno povezavo.
  • Z agencijami in neposrednimi naročniki, ki letno načrtujejo večji obseg oglaševanja na finance.si, sklepamo letne pogodbe o poslovnem sodelovanju, ki prinašajo količinske popuste.
  • Ob hkratnem naročilu več enakih oglasov oglaševalcem priznavamo paketne popuste.
  • Količinski in paketni popust se izključujeta.
  • Časnik Finance si pridružuje pravico, da oglasa ne objavi.
  • Rok plačila oglaševanja je 8 dni po izdaji računa, ki se izda po zaključku oglaševalske akcije.
  • Naročila za oglaševanje pošljite na e-mail naslov: spletnioglasi@finance.si
  • Pogoji, ki jih ne urejajo ti pogoji, urejajo Splošni pogoji oglaševanja Časnika Finance.

Nazaj...