Natečaj

Postani manager prihodnosti 2014

Revija Manager s strokovnim partnerjem svetovalnim podjetjem A.T.Kearney že peto leto razpisuje natečaj:

Manager prihodnosti
(za mlade do vključno 30. leta)


Predmet natečaja po razpisu zlatega partnerja, podjetja Comtrade, je priprava poslovnega načrta na temo

Pametne rešitve za pament(ejš)o energijo

Finalisti natečaja Manager prihodnosti 2014 so (po abecednem redu):

Nejc Lisac
Rok Mokorel
Mitja Rakar

Iskrene čestitke finalistom, ki bodo svoj poslovni načrt javno predstavili 29. maja, od 17. ure dalje v učilnici MBA, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

Vabljeni! Prijave za udeležbo javnega zagovora pošljite na: masa.marolt@finance.si


Sodelovanje na natečaju perspektivnim mladim kadrom z managerskimi ambicijami odpira vrata v poslovni svet. Daje jim priložnost, da se dokažejo, in jih spodbuja, da svoje znanje uporabijo čim bolj inovativno.

Manager prihodnosti 2011           Manager prihodnosti 2012
         
Žan Milič

"Natečaj Manager prihodnosti ni le še eno izmed mnogih študentskih tekmovanj. Zmaga na natečaju neposredno odpira vrata za delo z upravami slovenskih in mednarodnih podjetjih ne glede na starost zmagovalca."

          Lovro Gruden

"Skozi natečaj sem spoznal veliko zanimivih ljudi. Največja prednost zmage je sodelovanje z A.T.Kearney, kjer bo zmagovalec spoznal izjemne sodelavce, ki bodo nanj z veseljem prenesli ogromno kompetenc, tako osebnih, kot profesionalnih. Zmaga na natečaju mi je odprla marsikatera vrata."


Časovnica natečaja

Rok za prijavo: 14. april
Rok za oddajo naloge: 12. maj
Objava finalistov: 19. maj
Zagovor: 29. maj

Žirija

Partner znanja je Ekonomska fakulteta v Ljubljani, kjer bo zagovor finalistov tudi potekal.  Finalisti bodo svoje rešitve predstavili strokovni komisiji. Člani komisije, ki je izbrala zmagovalca so:

Branko Žibret, partner v A. T. Kearneyju,
Matej Šošterič, direktor poslovanja Comtrada za Slovenijo,
Andrej Šoštarič, vodja razvoja poslovanja v Comtradu,
prof. dr. Tea Petrin, Ekonomska fakulteta,
Tomaž Berločnik, predsednik uprave Petrola,
Vita Cajnko Javornik, odgovorna urednica revije Manager.

Zmagovalec natečaja bo prejel:

ipad mini in druženje ob kosilu s top managerji podjetja Comtrade,
trimesečno plačano prakso pri A. T. Kearneyju v Ljubljani,
• eno- ali dvodnevni seminar po izboru v organizaciji Ekonomske fakultete.

Vsi finalisti dobijo VIP-obisk v podjetju Comtrade in partijo biljarda s tehničnim direktorjem ter vodjem razvoja poslovanja, enodnevni seminar v okviru Poslovne akademije Finance in enoletno naročnino na revijo Manager.

Prijavljenim natečajnikom, ki so se zavezali, da bodo poslovni načrt oddali, Časnik Finance podarja 3 mesečni brezplačni dostop do spletnih vsebin www.finance.si.

Kakšna je bila naloga

Kako lahko energetska podjetja izboljšajo svojo ponudbo in omogočijo odjemalcem varčnejšo rabo energije in manjše obremenjevanje okolja?

Kako jim pri tem lahko pomaga izkušen ponudnik informacijskih rešitev?

Naloga kandidatov je bila:

1) Poiskati in na kratko pojasniti vsaj tri področja, na katerih se energetska podjetja soočajo z izzivi pametnega upravljanja z energijo in na katerih bi lahko imela korist od sodelovanja z zunanjim partnerjem.

2) Za eno od teh področij pripraviti podrobnejši poslovni načrt, ki naj temelji na analizi trga, zahtev in pričakovanj končnih uporabnikov, trenutne konkurenčne ponudbe, trendov v Evropi in po svetu ter regulatornih smernic.

Poslovni načrt vključuje:

1. Opis zamisli
2. Analizo konkurence
3. Edinstvena prodajna prednost
4. Potencialno povečanje prodaje
5. Napoved stroškov
6. Časovni načrt