Obalni forum: Mlada Koprčana, ki sta razvila napravo za predvajanje TV-oglasov po meri naročnika

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
Koper   dodaj
podjetništvo   dodaj
ZDM dodaj
David Lakošeljac dodaj
Matic Rupnik dodaj
 
Čas branja: 4 min
11.11.2019  15:00  Dopolnjeno: 20.11.2019 15:39
Finance 27. novembra prihajamo na Obalo, natančneje v Koper, med drugim vam bomo predstavili tudi tri zanimive lokalne podjetniške zgodbe.
Obalni forum: Mlada Koprčana, ki sta razvila napravo za predvajanje TV-oglasov po meri naročnika
Matic Rupnik na levi strani in David Lakošeljac na desni, sta skupaj razvila napravo in softver za oglaševanje TVAD.
Foto: Finance

Obveščaj me o novih člankih:  
Koper   dodaj
podjetništvo   dodaj
ZDM dodaj
David Lakošeljac dodaj
Matic Rupnik dodaj

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Mlada Koprčana David Lakošeljac in Matic Rupnik sta razvila TVAD, napravo in softver za prilagojeno oglaševanje na televizijah v barih, restavracijah, fitnes centrih in tudi hotelih. Tako si lahko vsak njun naročnik prilagodi oglase na televiziji po svojem okusu.

Vse se je začelo zaradi lastnih potreb

Zamisel o oglaševanju se je zaradi lastne potrebe najprej utrnila Davidu Lakošeljcu, ki vodi domačo restavracijo. »Pozornost gostov v naši restavraciji sem želel preusmeriti s klasičnega televizijskega programa in oglasov na oglase z našo ponudbo z jedmi, dogodki, akcijami,« pove David.

Tako je David počasi zbiral ekipo in ustanovil Zavod AD Systems, prototip televizijskega sprejemnika TVAD za oglaševanje po meri je izdelal Matic Rupnik, pozneje so se jima kot svetovalci pridružili še Boštjan Troha in Gašper Čehovin ter drugi.

David in Matic sta vključena tudi v primorskem inkubatorju, leta 2017 pa sta osvojila drugo mesto za rektorjevo nagrado podjetne Primorske. Inkubator jima je odstopil prostore, v katerih sta še danes. »Prek inkubatorja se je vse začelo, dali so nam prostore in stike podjetnikov, za celoten sistem smo naredili analizo zamisli in trga in že takoj videli, da je za naš sistem zelo veliko zanimanja,« pove David.

Več o Matičevih in Davidovih načrtih za prihodnost boste izvedeli na poslovnem srečanju na Obali 27. novembra

»Zamisel je takoj držala vodo«

»Sprva smo navezali stik z več bari in restavracijami, tudi fitnesi in jim ponudili preizkušanje naprave, v enem izmed fitnesov v Ljubljani je bil odziv tako neverjeten, da sploh niso želeli testa, ampak smo se takoj dogovorili za mesečno naročnino,« pove Matic in doda, da so na televizijskih zaslonih v fitnesu začeli oglaševati tudi druge ponudnike.

Na vprašanje, kako naprava deluje, David odgovarja: »Naročnik si lahko recimo med tekmo nastavi oglase čez vsebino ali pa doda krajše nekajsekundne oglase (tako imenovani »pop up«), ki načeloma ne zmotijo gledalcev; poudari ponudbo, akcije, koncerte, karkoli želi,« doda David.

Podobni sistemi sicer že obstajajo, vendar pa naj bi bili po Davidovih besedah tehnično prezahtevni.

Oglase si pripravi naročnik sam

Vsebina oglasov je prepuščena naročniku, saj je ekipa razvila tudi softver, s katerim lahko naročnik ustvarja in prilagaja vsebino oglasov kar na svojem računalniku. »Za naročnika smo naredili tudi nekaj smernic in primerov izdelave oglasov, ki se jih lahko vsebinsko spreminja, s televizijo pa se poveže kar prek računalnika,« razlaga David in doda, da lahko to naročnik počne tudi z domačega kavča.

»Trenutno si prizadevamo, da bo pot izdelave oglasov za naročnika čim najlažja, vključujemo različne programe,« pojasnjuje Matic. Zdaj si lahko naročnik prilagodi oglaševanje za cel teden vnaprej.

In kakšna je cena oglaševanja? »Imamo tri cene, cena oglaševanja za eno televizijo je od 50 do 60 evrov na mesec, 80 evrov je za do pet televizij in tretja cena je 120 evrov za več kot deset televizij,« pove David. Danes ima njihov sistem deset barov.

V ZDA želita napolniti bare, ki samevajo

»Ta hip smo usmerjeni predvsem v Slovenijo, potem pa se bomo premikali tudi v evropske države in predvsem na ZDA, saj je tam ta kultura oglaševanja precej pred nami in se že razvija,« pove David.

Z ekipo razvijajo že novo zamisel za gostince, predvsem ameriške, in tiste, ki na telefonu radi igrajo igrice. David omeni primer: »Razvijamo sistem, da bi se dvoboj med igralcema na telefonu predvajal tudi na televiziji nekega ameriškega bara, tako bi lahko igro spremljali tudi drugi obiskovalci bara in po možnosti pobirali stave, kdo bo zmagal,« razlaga David in pove, da bi tako lahko gostinci med drugim napolnili prazne bare, obiskovalce tudi dalj časa zadržali in s tem povečali njihovo porabo denarja.

A brez investicije ne bo šlo, trenutno se pogajajo z vlagatelji, prihodnje leto pa bodo zavod preoblikovali v podjetje.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Komu in za koliko so v NLB že znižali plače: sledijo velika odpuščanja?

Lahko zaradi poslabšanja gospodarske slike pričakujemo nova pogajanja za ceno srbske Komercijalne banke in ali je že kakšna sprememba...

FINANCE
Times: znanost postaja jasna – zaprtje držav ni več pravo zdravilo 168

Vrhunska znanstvenika opozarjata, da zaradi korone ni potrebe po politični odločitvi o nadzoru ljudi in sledenju državljanom

FINANCE
Kako močno se bo stresel trg nepremičnin? 12

Korona bo vsekakor skrčila povpraševanje, na trg pa hkrati potisnila nekaj nove nepremičninske ponudbe.

FINANCE
Kakšen je predlog za Kurzarbeit, vsakemu polnoletnemu vavčer za dopustovanje v Sloveniji! 11

Kaj še pride v novi sveženj pomoči za ublažitev posledic epidemije zaradi koronavirusa, kdaj bo pred poslanci