Koprčan s svojo morsko različico Bookinga za potapljače

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
Koper   dodaj
turizem   dodaj
podjetništvo   dodaj
občine   dodaj
Aljoša Jerovšek dodaj
 
Čas branja: 3 min
25.11.2019  12:30  Dopolnjeno: 25.11.2019 12:45
Finance v sredo prihajamo na Obalo, natančneje v Koper, med drugim vam bomo predstavili tudi tri zanimive lokalne podjetniške zgodbe.
Koprčan s svojo morsko različico Bookinga za potapljače
Foto: Tina Petrovčič

Obveščaj me o novih člankih:  
Koper   dodaj
turizem   dodaj
podjetništvo   dodaj
občine   dodaj
Aljoša Jerovšek dodaj

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Nedaleč od koprskega središča živi Aljoša Jerovšek, strasten potapljač, ki je svojo poslovno idejo našel prav v podvodnem svetu. V domači pisarni z razgledom na morje je razvil Scuba Dive Maps, spletno platformo za vse, ki neradi izgubljajo ali pa nimajo dovolj časa za organizacijo potovanja, ki vključuje tudi potapljanje. Med destinacijami na njegovi platformi se najdejo različne države od Hrvaške do Avstralije in Tajske ter druge.

Več o Aljoševih načrtih za prihodnost, boste izvedeli na poslovnem srečanju na Obali 27. novembra

»Podvodnega turizma je vse več«

Aljoša je pred leti opazil, da število potapljačev po svetu narašča, tudi sam se namreč veliko potaplja, obiskal pa je kar nekaj danes že znanih in po njegovem mnenju prenasičenih potapljaških krajev.

Pred razvojem Scuba Dive Maps je naredil raziskavo trga potapljaškega turizma. Ugotovil je, da naj bi se vsako leto po svetu opravilo 1,7 milijona potapljaških počitnic, povprečna cena takega dopusta pa znaša več kot dva tisoč dolarjev oziroma 2.249 evrov. Seveda je cena odvisna tudi od termina in dobe potovanja ter kraja. Večji spletni strani, ki bi za potapljače ponujale vse na enem mestu, pa sta le dve. »Padi Travel je precej močen in nov ponudnik, drugi pa je Liveabord.com, ki ima v ponudbi samo ladje (tako imenovani liveaboards),« razlaga Aljoša in doda, da je obema zelo težko konkurirati.

Torej v Sloveniji podobne strani, ki bi ponujala vse za potapljače na enem mestu, še ni. Razvil je platformo Scuba Dive Maps, ki jo upravlja prek dveh podjetij. Ameriškega podjetja ScubaDive Maps Inc. in slovenskega podjetja VIP TV. Aljoša je v obeh podjetjih lastnik, poleg Aljoše pa sta v zgodbo vključena še Mojca Dreu in Matjaž Jerovšek.

Potop v jami, med koralami, ponoči ali podnevi

Platforma Scuba Dives Map ponuja širok nabor potapljaških centrov, nastanitev, ponudbo organiziranega potapljanja in spanja na ladji (tako imenovani liveaboard). Izbor krajev, ki bi potapljaču najbolj ustrezali, je možno zožiti še z različnimi merili, kot so priljubljenost destinacije, težavnost, želena globina potopa, živalske vrste, vrste potopa, kot so potopi v jami ali laguni, med koralnimi grebeni, nočni ali dnevni potopi ...

Na vprašanje, kakšen je slovenski podvodni svet, odgovarja: »Ima še veliko potenciala, morje ni najboljše, bi pa lahko ustvarili umetno podvodne atrakcije, kot denimo v Neaplju, kjer so potopili kipe, čez čas pa je naokoli zrasel podvodni svet,« razlaga.

Aljoša išče ekipo

Aljoša se je pred kratkim povezal s primorskim inkubatorjem, kjer je našel strokovnjakinjo za marketing. Do danes je tudi obiskal dva sejma za potapljače, enega v Bologni in drugega Los Angelesu, kjer je spoznal in dobil nekaj kontaktov, med drugim se je povezal s potapljaškimi centri, ki jih ima danes tudi na svoji platformi. »Ne iščem finančnega partnerja, ampak nekoga, ki bi ga delo zanimalo, iščem ekipo ljudi, ki bi mi pomagala z razvojem poslovne ideje,« razlaga Aljoša in omeni, da jih je težko dobiti.

»Osnutek strani sem izdelal že kar pred nekaj časa, kar nekaj let je trajalo, da stran zdaj dela, trenutno jo posodabljam in dodajam nove kraje, potapljaške centre in podobno,« nam odgovori na vprašanje, zakaj so na Hrvaškem v ponudbi označeni samo trije potapljaški centri. Prek njegove platforme, ki je javna pol leta, so bile do danes opravljene tri rezervacije, Aljoša pravi, da se je to zgodilo povsem po naključju.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Komu in za koliko so v NLB že znižali plače: sledijo velika odpuščanja?

Lahko zaradi poslabšanja gospodarske slike pričakujemo nova pogajanja za ceno srbske Komercijalne banke in ali je že kakšna sprememba...

FINANCE
Times: znanost postaja jasna – zaprtje držav ni več pravo zdravilo 168

Vrhunska znanstvenika opozarjata, da zaradi korone ni potrebe po politični odločitvi o nadzoru ljudi in sledenju državljanom

FINANCE
Kako močno se bo stresel trg nepremičnin? 12

Korona bo vsekakor skrčila povpraševanje, na trg pa hkrati potisnila nekaj nove nepremičninske ponudbe.

FINANCE
Kakšen je predlog za Kurzarbeit, vsakemu polnoletnemu vavčer za dopustovanje v Sloveniji! 11

Kaj še pride v novi sveženj pomoči za ublažitev posledic epidemije zaradi koronavirusa, kdaj bo pred poslanci