Oglasno sporočilo

Dva razloga za obisk konference SEMPL

Čas branja: 1 min
23.09.2019  15:15  Dopolnjeno: 23.09.2019 15:56
Dva razloga za obisk konference SEMPL

Slediti vsem trendom in spremembam nikakor ni lahka naloga. Konferenca SEMPL, ki se bo 28. in 29. novembra letos v portoroškem Bernardinu odvila že enaindvajsetič, bo z naborom aktualnih poslovnih tem in trendov ponudila več kot dobrodošlo svežino v ponudbi izobraževanj na področju Adriatik regije in vam na enem mestu ponudila vpogled v spremembe, ki bodo v prihodnjem letu zaznomovale navade vaših strank, kupcev in drugih deležnikov organizacij.

1. Naučite se, kako v podjetju vzpostaviti inovativno kulturo in uspešno izvesti transformacijo

V Portorož prihajata dva zvezdniška govorca, Američan Greg Satell in Britanec Jonathan McDonald.

“Marsikdo je prepričan, da so temelji inovacij ideje, v resnici pa so bistveni dobri, smiselni problemi. Inovacija je torej le nova, drugačna rešitev smiselnega problema,« je prepričan Satell, ki velja za enega najpomembnejših strokovnjakov na področju inovacij na svetu in je avtor svetovno znanega, večkrat nagrajenega bloga o inovacijah DigitalTonto. Predaval bo o tem, kako vzpostaviti inovativno kulturo v podjetju in katere so skupne lastnosti vseh velikih inovatorjev ter kako jih lahko razvijemo tudi sami.

McDonald se bo za razliko od Satella posvetil prihodnosti in transformaciji. Svetovalec, ki pri spremembah v razmišljanju in dojemanju lastne dejavnosti svetuje podjetjem, kot so Lego, Microsoft, Ikea, Google in Heineken bo brez dlake na jeziku predstavil priložnosti, ki jih prinaša prihodnost za tiste, ki se bodo znali prilagoditi. Izvedeli boste kje začeti in katere so ključne stvari, ki jih morate o svojem podjetju in svojih blagovnih znamkah vedeti preden se transformacije lotite.

2. Spoznajte preizkušene recepte za večjo učinkovitost prodaje na spletu

Učinkovitost in kreativni pristop pri iskanju priložnosti za ustvarjanje prihodkov na spletu bo predstavil Stefan Carrington, ki je sodeloval s podjetji, kot so Hoover Candy, Harper in Collins, zadnji dve leti pa podjetju Electrolux pomaga pri optimizaciji in rasti spletne prodaje po celi Evropi. Stefan bo znanje predajal na predavanju in v poglobljeni delavnici, razložil pa trende, procese optimizacije ter preverjene sisteme rasti, ki omogočajo podjetjem trajnostno rast prihodkov na spletu.

Pridružite se več kot 1,300 udeležencem iz celotne Adriatik regije, ki se bodo zbrali na SEMPL-u in spoznavali najnovejše trende. Izberite znanje in mreženje. Izberite SEMPL. Kotizacije so že na voljo, zagotovite si svojo tukaj in investirajte v prihodnost!

FINANCE
Komu in za koliko so v NLB že znižali plače: sledijo velika odpuščanja?

Lahko zaradi poslabšanja gospodarske slike pričakujemo nova pogajanja za ceno srbske Komercijalne banke in ali je že kakšna sprememba...

FINANCE
Times: znanost postaja jasna – zaprtje držav ni več pravo zdravilo 168

Vrhunska znanstvenika opozarjata, da zaradi korone ni potrebe po politični odločitvi o nadzoru ljudi in sledenju državljanom

FINANCE
Kako močno se bo stresel trg nepremičnin? 12

Korona bo vsekakor skrčila povpraševanje, na trg pa hkrati potisnila nekaj nove nepremičninske ponudbe.

FINANCE
Kakšen je predlog za Kurzarbeit, vsakemu polnoletnemu vavčer za dopustovanje v Sloveniji! 11

Kaj še pride v novi sveženj pomoči za ublažitev posledic epidemije zaradi koronavirusa, kdaj bo pred poslanci