Oglasno sporočilo

Dobra naložba v digitalni dobi

Čas branja: 2 min
11.09.2019  03:46
Z mag. Iztokom Briclom, direktorjem Gospodarskega razstavišča, o tem, kako se pripraviti na sejemski nastop
Dobra naložba v digitalni dobi
»Na sejmu naj podjetje predstavlja prepričljiv komunikator in hkrati strokovnjak z vašega področja.«
Foto: Robert Ribič

Pregled aktualne ponudbe, zadnje smernice na enem mestu, primerjava med ponudniki, testiranje izdelkov oziroma storitev, strokovno svetovanje, navezovanje novih poslovnih stikov in druga interakcija v živo so neprecenljive prednosti dobro pripravljenega sejemskega nastopa. Tako nam je odgovoril mag. Iztok Bricl, ko smo ga vprašali, zakaj je v dobi digitalizacije nastop na sejmih še vedno zelo koristna naložba.

Katere domače naloge morajo za uspešen sejemski nastop narediti podjetja pred sejmom, na njem in po sejmu?

Glavna je priprava strategije ter vsebinskega in tehnično-organizacijskega načrta sejemskega nastopa. Zakaj na sejem, kaj boste na njem predstavljali, kako boste to naredili, kdaj in koga boste vabili oziroma nagovarjali, kako boste pripravili privlačen razstavni prostor, katere prednosti ponuja za vas sejemska predstavitev, katere aktivnosti boste izvajali ter kakšna bosta izkupiček in implementacija sejemske izkušnje. Zelo pomembno je tudi, kdo bo na sejmu predstavljal podjetje. Naj bo to prepričljiv komunikator in hkrati strokovnjak z vašega področja.

Kako sicer digitalizacija spreminja sejme in kako morajo te trende upoštevati podjetja in podjetniki, da bodo na sejmih čim bolj opazni?

Brez spletnih strani in opazne vloge v družbenih omrežjih si danes ne moremo več predstavljati učinkovite marketinške promocije. Prav prek digitalnega oglaševanja, ki ga kombinirate še s klasičnimi pristopi, vabili in osebnimi stiki po telefonu, lahko za dostopno ceno razvijate stik s ciljnimi skupinami in jih po različnih poteh navdušujete, da vas obiščejo na sejmu. Z raznimi privlačnimi gestami, kot so nagradne igre, sejemski popusti, sprejemi z znanimi osebnostmi, brezplačna svetovanja in druge, jih še dodatno motivirate. Tu so potem še vplivneži in druge nekonvencionalne kampanje.

Sodobni trendi gredo v smeri čedalje bolj specializiranih panožnih sejmov. Kakšno vlogo imajo ti na Gospodarskem razstavišču?

Na Gospodarskem razstavišču skupaj gostimo 20 sejmov. Večina je namenjena najširši javnosti. Konec januarja je prvi na vrsti Alpe-Adria – sejem za zeleni, aktivni turizem ter kamping in karavaning. Prihodnje leto bomo še razširili sklop kampinga in karavaninga, dodali mu bomo tudi sejem rabljene kamping opreme. Sejem bo potekal z velikim poudarkom na kulinariki, saj bo Slovenija leta 2021 Evropska gastronomska regija. Skupaj s podjetjem IQubator bomo pripravili dogodek The Slovenia FOOD fest, v okviru katerega bosta potekali konferenca na temo trendi in tehnologija v turizmu in gastronomiji ter nepozabna izkušnja s chefi z območja Alpe-Adria, kjer bodo obiskovalci na enem mestu pokusili in doživeli visoko kulinariko. Marca nato sledi naš najstarejši sejem Dom s področja graditeljstva, ki je največji sejem po številu razstavljavcev, razstavnih površin in številu obiskovalcev na GR. Sredi maja bomo skupaj z Zvezo društev upokojencev Slovenije soorganizirali 2. Dneve medgeneracijskega sožitja, katerih rdeča nit bo stanovanjska problematika.

Še pred tem pa je pred vrati letošnja jesenska sejemska sezona

Res je. Jeseni je prvi na vrsti jubilejni 50. sejem Narava-zdravje, ki bo potekal hkrati s sejmom Tečem oziroma 24. Ljubljanskim maratonom. Vsak maratonec bo imel s štartno številko prost vstop na sejem. Obeta se kar nekaj aktualnih tem: od mentalnega zdravja, cepljenja do sveže, lokalne, ekološko pridelane hrane, tudi v gastronomiji, in različnih konceptov prehranjevanja. Novost bodo razstavljavci s področja stavbne bivalne biologije.

Na 30. sejmu pohištva in notranje opreme Ambient Ljubljana bomo še posebej opozorili na mlado slovensko oblikovanje, saj že deseto leto snujemo edinstveni projekt Top ideje. Gre za borzo in razstavo mladih še neuveljavljenih oblikovalcev in arhitektov. Spremljevalni program sejma bo spet zaznamovalo brezplačno arhitekturno svetovanje Top arhitekt. Trideset let sejma oziroma oblikovanja v pohištveni industriji pri nas pa bomo zaznamovali s posebno razstavo.

Lahko razkrijete še kakšno novost s področja kongresne dejavnosti?

Kongresna dejavnost je pri nas zadnja leta v vzponu. Letno se poleg manjših dogodkov zvrsti približno 10 večjih mednarodnih kongresov. V Ljubljani, tudi na Gospodarskem razstavišču, bomo junija prihodnje leto gostili konferenco Velo-city. Gre za največje svetovno srečanje na področju kolesarjenja, kolesarske infrastrukture, kolesarskih inovacij, varnosti koles ter družbenih in kulturnih sprememb, ki jih povzroča kolesarjenje na globalni ravni. Cilj konference je izboljševanje načrtovanja in zagotavljanja infrastrukture za kolesarjenje in spodbujanje vsakodnevnega kolesarjenja v urbanih okoljih.

FINANCE
Kako dolgo bosta bencin in dizel še stala okrogel evro? 4

Ministrstvo za finance je sprva preprečevalo zdrs cene litra dizla in bencina pod evro, nato pa preprečilo rast nad evro. Kako dolgo še?

FINANCE
Komu in za koliko so v NLB že znižali plače: sledijo velika odpuščanja?

Lahko zaradi poslabšanja gospodarske slike pričakujemo nova pogajanja za ceno srbske Komercijalne banke in ali je že kakšna sprememba...

FINANCE
Times: znanost postaja jasna – zaprtje držav ni več pravo zdravilo 168

Vrhunska znanstvenika opozarjata, da zaradi korone ni potrebe po politični odločitvi o nadzoru ljudi in sledenju državljanom

FINANCE
Kakšen je predlog za Kurzarbeit, vsakemu polnoletnemu vavčer za dopustovanje v Sloveniji! 11

Kaj še pride v novi sveženj pomoči za ublažitev posledic epidemije zaradi koronavirusa, kdaj bo pred poslanci