FMCG 2020: kako rasti in biti bolj učinkovit?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Neža Mlakar dodaj
Karmen Meze dodaj
Mitja Tuškej dodaj
Formitas dodaj
 
Čas branja: 4 min
20.08.2019  14:17  Dopolnjeno: 20.08.2019 15:52
Znan je datum osrednje FMCG konference Prodaja in marketing na policah. Pridružite se nam 15. oktobra in preživite dan s trgovci, dobavitelji, nabavniki, proizvajalci, … vsemi, za katere morda med letom nimate dovolj časa. Skupaj bomo iskali odgovore, kako rasti tudi v 2020.
FMCG 2020: kako rasti in biti bolj učinkovit?
Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Neža Mlakar dodaj
Karmen Meze dodaj
Mitja Tuškej dodaj
Formitas dodaj

Kako rasti v FMCG 2020?

V pripravi je program že enajste tradicionalne konference Prodaja in marketing na policah, ki vsako leto pritegne prek 150 strokovnjakov iz trgovinske panoge in širše.

Kateri trendi nas čakajo v 2020? Kako rasti v FMCG 2020 in kako (p)ostati bolj učinkovit? Kako graditi višjo dodano vrednost v FMCG? Kaj nas čaka na področju upravljanja kategorij? Kako se lotiti priprave izpostavitve na prodajnem mestu? Kako s pravilno uporabo nakupovalnih podatkov razbiti stereotipe in povečati prodajo?

Na ta in druga vprašanja bomo odgovarjali 15. oktobra. Konferenca je skozi leta postala tudi prostor za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez. Zato ne odlašajte, zagotovite si s prijavo svoje mesto v dvorani še danes: www.prodajanapolicah.si/prijavnica/

    Znani so prvi primeri in govorci letošnje konference

    Letos smo v program uvrstili sladoledne palčke La Popsi podjetniškega dvojca Neže Mlakar in Karmen Meze. Neža bo skupaj z marketinškim strategom Mitjo Tuškejem s Formitasa prestavila, kako maksimirati rezultate digitalne komunikacije. Če vas zanima uporaba digitalnih formatov za razvoj FMCG-znamke, potem ne smete zamuditi prispevka mlade znamke La Pops, ki bo na podlagi lastnih izkušenj in aktivnosti predstavila nekaj primerov, kako učinkovito uporabljati digitalne platforme, od Instagrama, FB do blogov, za lansiranje in rast FMCG-znamk. Kaj deluje in kaj je manj uspešno? Ali za večjo prodajo potrebujemo prodajne nagovore na Instagramu, akcije ali mogoče kaj tretjega? Koristno za vse, ki želite izboljšati digitalni del komunikacij svojih blagovnih znamk.

    Vas zanima, kako se lotiti priprave izpostavitve na prodajnem mestu? Ideje lahko dobite tudi na primeru, ki morda ni iz vaše panoge. V prispevku Verene Golmarjer z Medisa bomo spoznali dobro prakso izpostavitev na prodajnem mestu. Medis namreč zelo uspešno prodaja prek izjemno konkurenčnega prodajnega kanala – lekarne. Kako pripraviti izhodišča, kako doseči vidnost, kako povečati ROI izpostavitev …

    Klavdija Vidic z Atlantic Grupe nam bo prestavila, kako graditi višjo dodano vrednost v FMCG - ko voda ni samo voda. Na primeru znamke Donat Mg bomo izvedeli, kaj vse moramo imeti v mislih, kaj preveriti in narediti, da dosežemo najvišjo raven blagovne znamke ter izkoristimo njen potencial. Kako prek blagovne znamke vplivati na prepričanje porabnikov in ga po potrebi spremeniti? Kako biti učinkovit na starih in vpeljati nove prodajne kanale? Kako graditi nove segmente z izkoriščanjem FMCG-trendov? Za vse, ki želite doseči višjo dodano vrednost izdelka skozi dinamično upravljanje blagovne znamke.

    Ostale potrjene prispevke in govorce si lahko ogledate tukaj.

    Vzemite si dan za razmislek, kako ste lahko še boljši, drugačni. Konferenca je priložnost za premislek in boljše načrtovanje za leto 2020.



    Napišite svoj komentar

    Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
    FINANCE
    Članki
    Članki G7 svari: libra bi lahko destabilizirala svet, če ne bo regulirana 5

    Vprašanje kriptovalut je naposled doseglo raven, ko se pristojni sprašujejo o razmerju korporacij proti državam, zlasti ker prve...

    FINANCE
    Članki
    Članki Kdo je Boris Johnson, ki velja za verjetnega novega britanskega premiera 8

    Boris Johnson ali Jeremy Hunt? Danes bomo izvedeli, kdo bo novi britanski premier, čeprav vseskozi večina stavi na Johnsona. Z vidika...

    FINANCE
    Članki
    Članki Pričakovanja: šef ECB Draghi bo v četrtek pripravil teren za nove pošiljke poceni denarja 1

    Analitiki se večinoma strinjajo: Ne gre več za vprašanje, ali bo ECB spet uvedla spodbujevalne ukrepe, temveč je zdaj vprašanje –...

    FINANCE
    Članki
    Članki Ursula von der Leyen je nova predsednica evropske komisije - kaj še obljublja poleg podnebne banke 18

    V današnjem tajnem glasovanju so poslanci evropskega parlamenta dosedanjo nemško obrambno ministrico potrdili za novo predsednico...

    FINANCE
    Članki
    Članki Amazon si je izmislil nakupovalni praznik sredi julija in od njega pričakuje veliko

    Medtem so se v njegovih skladiščih v Minnesoti in Nemčiji zaposleni odločili za stavko

    FINANCE
    Članki
    Članki Skupina Bilderberg: o čem je letos razpravljala svetovna elita 6

    Kdo je bil letos med udeleženci srečanja, na katerem je bilo videti tudi kandidatko za predsednico evropske komisije, katere teme so bile...

    TOP JOB
    Delodajalci
    Delodajalci Luigi Di Maio: Čas je, da Italija uvede minimalno plačo

    Kako se italijanski načrt za uvedbo obvezne minimalne plače, za kar si močno prizadeva zlasti podpredsednik italijanske vlade Luigi Di...

    PRO
    Članki
    Članki Katera so najboljša industrijska podjetja v Sloveniji

    Vodstva proizvodenj slovenskih podjetij, proizvodni strokovnjaki ter njihovi dobavitelji bodo 9. oktobra zbrani na enem mestu in medsebojno...