FMCG 2020: kako rasti in biti bolj učinkovit?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Neža Mlakar dodaj
Karmen Meze dodaj
Mitja Tuškej dodaj
Formitas dodaj
 
Čas branja: 4 min
20.08.2019  14:17  Dopolnjeno: 20.08.2019 15:52
Znan je datum osrednje FMCG konference Prodaja in marketing na policah. Pridružite se nam 15. oktobra in preživite dan s trgovci, dobavitelji, nabavniki, proizvajalci, … vsemi, za katere morda med letom nimate dovolj časa. Skupaj bomo iskali odgovore, kako rasti tudi v 2020.
FMCG 2020: kako rasti in biti bolj učinkovit?
Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Neža Mlakar dodaj
Karmen Meze dodaj
Mitja Tuškej dodaj
Formitas dodaj

Kako rasti v FMCG 2020?

V pripravi je program že enajste tradicionalne konference Prodaja in marketing na policah, ki vsako leto pritegne prek 150 strokovnjakov iz trgovinske panoge in širše.

Kateri trendi nas čakajo v 2020? Kako rasti v FMCG 2020 in kako (p)ostati bolj učinkovit? Kako graditi višjo dodano vrednost v FMCG? Kaj nas čaka na področju upravljanja kategorij? Kako se lotiti priprave izpostavitve na prodajnem mestu? Kako s pravilno uporabo nakupovalnih podatkov razbiti stereotipe in povečati prodajo?

Na ta in druga vprašanja bomo odgovarjali 15. oktobra. Konferenca je skozi leta postala tudi prostor za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez. Zato ne odlašajte, zagotovite si s prijavo svoje mesto v dvorani še danes: www.prodajanapolicah.si/prijavnica/

    Znani so prvi primeri in govorci letošnje konference

    Letos smo v program uvrstili sladoledne palčke La Popsi podjetniškega dvojca Neže Mlakar in Karmen Meze. Neža bo skupaj z marketinškim strategom Mitjo Tuškejem s Formitasa prestavila, kako maksimirati rezultate digitalne komunikacije. Če vas zanima uporaba digitalnih formatov za razvoj FMCG-znamke, potem ne smete zamuditi prispevka mlade znamke La Pops, ki bo na podlagi lastnih izkušenj in aktivnosti predstavila nekaj primerov, kako učinkovito uporabljati digitalne platforme, od Instagrama, FB do blogov, za lansiranje in rast FMCG-znamk. Kaj deluje in kaj je manj uspešno? Ali za večjo prodajo potrebujemo prodajne nagovore na Instagramu, akcije ali mogoče kaj tretjega? Koristno za vse, ki želite izboljšati digitalni del komunikacij svojih blagovnih znamk.

    Vas zanima, kako se lotiti priprave izpostavitve na prodajnem mestu? Ideje lahko dobite tudi na primeru, ki morda ni iz vaše panoge. V prispevku Verene Golmarjer z Medisa bomo spoznali dobro prakso izpostavitev na prodajnem mestu. Medis namreč zelo uspešno prodaja prek izjemno konkurenčnega prodajnega kanala – lekarne. Kako pripraviti izhodišča, kako doseči vidnost, kako povečati ROI izpostavitev …

    Klavdija Vidic z Atlantic Grupe nam bo prestavila, kako graditi višjo dodano vrednost v FMCG - ko voda ni samo voda. Na primeru znamke Donat Mg bomo izvedeli, kaj vse moramo imeti v mislih, kaj preveriti in narediti, da dosežemo najvišjo raven blagovne znamke ter izkoristimo njen potencial. Kako prek blagovne znamke vplivati na prepričanje porabnikov in ga po potrebi spremeniti? Kako biti učinkovit na starih in vpeljati nove prodajne kanale? Kako graditi nove segmente z izkoriščanjem FMCG-trendov? Za vse, ki želite doseči višjo dodano vrednost izdelka skozi dinamično upravljanje blagovne znamke.

    Ostale potrjene prispevke in govorce si lahko ogledate tukaj.

    Vzemite si dan za razmislek, kako ste lahko še boljši, drugačni. Konferenca je priložnost za premislek in boljše načrtovanje za leto 2020.



    FINANCE
    Prenesite si posebno prilogo Davki, dolgovi in terjatve

    V njej pišemo o tem, kaj bodo preverjali davčni inšpektorji, kako dobi država podatke iz tujine in seveda tudi o tem, kako ukrepati ob...

    Napišite svoj komentar

    Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
    FINANCE
    Kako dolgo bosta bencin in dizel še stala okrogel evro? 4

    Ministrstvo za finance je sprva preprečevalo zdrs cene litra dizla in bencina pod evro, nato pa preprečilo rast nad evro. Kako dolgo še?

    FINANCE
    Komu in za koliko so v NLB že znižali plače: sledijo velika odpuščanja?

    Lahko zaradi poslabšanja gospodarske slike pričakujemo nova pogajanja za ceno srbske Komercijalne banke in ali je že kakšna sprememba...

    FINANCE
    Times: znanost postaja jasna – zaprtje držav ni več pravo zdravilo 168

    Vrhunska znanstvenika opozarjata, da zaradi korone ni potrebe po politični odločitvi o nadzoru ljudi in sledenju državljanom

    FINANCE
    Kakšen je predlog za Kurzarbeit, vsakemu polnoletnemu vavčer za dopustovanje v Sloveniji! 11

    Kaj še pride v novi sveženj pomoči za ublažitev posledic epidemije zaradi koronavirusa, kdaj bo pred poslanci