Oglasno sporočilo

Ne zamudite priložnosti za širitev poslovanja v tujino

Čas branja: 4 min
05.07.2019  13:30
Ne zamudite priložnosti za širitev poslovanja v tujino
Slovenski razstavni prostor na sejmu Transport Logistic v Münchnu, 2019. Foto: arhiv SPIRIT Slovenija.

Jeseni se obeta vrsta dogodkov v okviru katerih lahko navežete nove poslovne kontakte in povečate možnosti za poslovanje na tujih trgih. Dogodke organizira javna agencija SPIRIT Slovenija v sodelovanju s partnerji.

Zelene tehnologije in trajnostni razvoj v Franciji

Od 29. 9. do 1. 10. 2019 se lahko udeležite gospodarske delegacije na temo zelenih tehnologij in trajnostnega razvoja s poudarkom na rešitvah s področja pametnih mest (energetika, mobilnost in gradnja), ki bo potekala v Parizu. Delegacija ponuja možnosti povezovanja, izmenjave izkušenj, predstavitev najboljših praks ter poslovno mreženje med slovenskimi in francoskimi podjetji ter institucijami.

Na SPAR-ove prodajne police

Oktobra bo potekal Dan slovenskih dobaviteljev v trgovinski verigi SPAR v Salzburgu, na katerem lahko slovenska podjetja SPARovim nabavnikom predstavite svoje izdelke s področij živil, kozmetike, drogerije ter čistilnih sredstev oz. pripomočkov. Pri izbiri slovenskih podjetij, ki se bodo predstavila, imajo pomembno vlogo inovativnost, regionalna (lokalna) drugačnost, novost in prepoznavnost izdelkov.

Srečanje z nabavniki nemških podjetij

Podjetja iz strojnega, avtomobilskega, elektrotehničnega in kovinsko-predelovalnega sektorja ste vabljena k udeležbi na 54. BME kongresno-sejemski prireditvi, ki bo potekala od 13. do 15. 11. 2019 v Berlinu. Na dogodku se boste podjetja lahko predstavila na skupinski stojnici in imela odlično priložnost za navezovanje novih poslovnih kontaktov, saj bodo za vsako izbrano slovensko podjetje organizirana individualna B2B srečanja s potencialnimi nemškimi poslovnimi partnerji.

BME je nemško zvezno združenje za management dobavnih verig, nabavo in logistiko, dogodka se vsako leto udeleži okoli 2000 odločevalcev nakupnih procesov iz nemških podjetij, kot so: Bosch Rexroth AG, RWE Power AG, Mahle Behr GmbH, SEG Automotive GmbH, Siemens AG in Thyssenkrupp AG.

Predstavite se na sejmih v tujini

Do 20. 9. 2019 lahko podjetja posredujete interes za mednarodne sejme v tujini, na katerih bi se želeli v letu 2020 predstaviti v okviru skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva. Na podlagi interesa bo SPIRIT Slovenija oblikoval program sejmov, na katerih bo v prihodnjem letu organiziral skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva.

Agencija podjetjem krije stroške najema neopremljenega razstavnega prostora, tehničnih priključkov za potrebe delovanja skupinske stojnice in vpisa razstavljavcev v sejemski katalog.

Na SEE MEET po nove poslovne kontakte

SEE MEET Slovenia, ki bo potekal 16. in 17. 10. 2019 v Mariboru, je mednarodni forum, ki ponuja edinstveno platformo za povezovanje slovenskih in tujih podjetij iz različnih panog, s poudarkom na področjih digitalizacije, industrijskih procesov, predelovalne industrije in energetske učinkovitosti. V sklopu dogodka bo za posamezno slovensko podjetje organiziranih do 15 sestankov s tujimi podjetji, ki nudijo hitro in učinkovito prepoznavanje interesa za poslovno sodelovanje na mednarodnih trgih.

Pripravite se na poslovanje na nemško govorečih trgih

Slovenska izvozno-naravnana mala in srednje velika podjetja, ki želijo svoje izvozne managerje usposobiti za prodajo na nemško-govorečih trgih Avstrije, Nemčije in Švice, vabimo k prijavi v izobraževalni program Fit for Export, ki se začne konec avgusta. Udeleženci programa boste razvili strategijo prodaje izdelkov in storitev na nemško govorečih trgih regije DACH, se naučili novih predstavitvenih tehnik in se pripravili na sejemski nastop.

Sredstva za pripravo in izvedbo izobraževalnega programa »Fit for Export« za slovenska MSP izvozno usmerjena podjetja zagotavljata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (www.eu-skladi.si).

Sofinanciranje krepitve trženja blagovnih znamk

SPIRIT Slovenija je objavil razpis za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih preko showroomov. Namen javnega razpisa je podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje svojih blagovnih znamk na tujih trgih ter na ta način na trgu dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih izdelkov na tujem trgu, kakor tudi pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih ravneh.

Javni razpis sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (www.eu-skladi.si).

AVTO
Posel
Posel Trump usekal proti Kitajski ... konec tedna bo predvidoma znano, kaj bo s carinami na avtomobile 3

Strokovnjaki opozarjajo, da bodo višje carine za kitajsko blago bolele tudi Američane, saj jih ne bo plačevala Kitajska, temveč...

FINANCE
Članki
Članki Evropske volitve: Koliko zaslužijo poslanci, koliko davkov plačajo in kakšne pokojnine dobijo 6

Do kakšnih prejemkov so upravičeni poslanci evropskega parlamenta

AVTO
Novice
Novice Dobra vest in slaba vest o ameriških carinah na evropske avtomobile 2

Konec tedna se izteče rok, ko bi moral ameriški predsednik Trump sporočiti, kako bo ravnala ameriška administracija glede zagroženih...

FINANCE
Članki
Članki Kdo zares plača ceno višjih carin - država, proti kateri so uvedene, ali domači porabniki? 2

To vprašanje postaja vse bolj pereče, saj so ZDA zdaj napovedale povračilne ukrepe proti kitajskim povračilnim ukrepom v trgovinskem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta

FINANCE
Članki
Članki Mayeva sestopa, jo bo nasledil tisti, ki ga podpira Trump? 2

Ducat kandidatov se vidi na premierskem položaju, s katerega sestopa Theresa May; ima Boris Johnson kaj več možnosti, ker ga je podprl...

NEP&GRAD
Gradnja in bivanje
Gradnja in bivanje Boste gradili? (brezplačna priloga Gradnja in bivanje)

V tokratni številki priloge Financ Gradnja in bivanje smo se v osrednji temi ukvarjali z vprašanjem, koliko časa mine od podpisa pogodbe...