Kako želi Mark Zuckerberg z libro spremeniti plačevanje

Čas branja: 3 min
19.06.2019  19:30
Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih računov
Kako želi Mark Zuckerberg z libro spremeniti plačevanje
Foto: David Paul Morris/Bloomberg
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
MANAGER
Manager
Manager Šarec, bančne zgodbe, potem pa prideta Facebook in libra 15

Morda bo zdaj 35-letni Mark Zuckerberg tudi najmočnejši bankir na svetu, ko bo star, recimo, 45. Bo zdajšnji bančni svet zrušil do...

FINANCE
Facebookova libra je politični projekt 5

Omogočanje bančništva ljudem, ki zdaj nimajo dostopa do njega, je bolj sociološko kot tehnološko vprašanje. In za njegovo reševanje...

FINANCE
Članki
Članki (kadrovski boj) Vemo, koga bi na čelu evropske komisije Slovenija, skrivnost ostaja, kdo bo res predlagan 2

Glede postopka izbire načelno ni pričakovati maratona, šprinta pa tudi ne. Voditelji članic EU so danes opravili prvo razpravo o tem,...

FINANCE
Članki
Članki Kakšna tveganja prežijo na slovenske banke 7

Banke v precej primerih ne upoštevajo priporočil Banke Slovenije glede kreditnih standardov, pravi Tomaž Košak iz Banke Slovenije....

NEP&GRAD
Gradnja in bivanje
Gradnja in bivanje Boste gradili? (brezplačna priloga Gradnja in bivanje)

V tokratni številki priloge Financ Gradnja in bivanje smo se v osrednji temi ukvarjali z vprašanjem, koliko časa mine od podpisa pogodbe...