Oglasno sporočilo

Kako boste prav vi ujeli najboljši kader za svoje podjetje?

Čas branja: 3 min
10.06.2019  09:43  Dopolnjeno: 10.06.2019 09:45
Najboljši talenti novega delodajalca pogosto ne izbirajo samo na osnovi visoke plače in dodatnih ugodnosti. Pomemben je tudi ugled podjetja, njegove vrednote, organizacijska kultura, delovni pogoji, privlačnost panoge in njegovih izdelkov ali storitev ter družbena odgovornost podjetja. »People advantage«
Kako boste prav vi ujeli najboljši kader za svoje podjetje?
Delodajalci si želijo zagretih, delovnih in strokovnih zaposlenih, ki svoje naloge opravljajo samostojno in jim lahko zaupajo. Foto: Shutterstock

Zaposleni so največji zaklad podjetja in dolgoročen cilj vsakega delodajalca je najboljše talente zadržati v podjetju ter si tako zagotoviti prednost pred konkurenčnimi podjetji. V tujini govorijo o t. i. people advantage (slo. prednost ljudi) – prednosti, ki ga ustrezen in zavzet kader prinaša podjetjem.

Eden večjih izzivov delodajalcev v Sloveniji kot tudi v tujini je vsekakor pridobivanje in zadrževanje takega kadra. Nikoli ni bilo bolj pomembno pridobiti zagrete, delovne in strokovne zaposlene, ki svoje naloge opravljajo samostojno in jim lahko zaupajo. Lovilci na glave (ang. headhunter) so v uspešnih podjetjih postali stalnica, mnogi delodajalci celo zaposlijo zunanjo pomoč, ko iščejo nov kader.

Kadrov ne privabljate samo takrat, ko iščete

Da bi v podjetje uspešno privabili najboljše talente pa to pogosto ni dovolj. Potreba po kadru na trgu dela iz leta v leto narašča, zato se nekatera podjetja odločajo za različne inovativne pristope pri pridobivanju primernih kandidatov. Ob pomanjkanju talentov se vse bolj poudarja tudi pomen blagovne znamke delodajalca – njegovega ugleda in zaposlitvene ponudbe. S strateškim pristopom k grajenju blagovne znamke delodajalca morajo delodajalci storiti pomemben korak k optimizaciji in boljši uspešnosti pridobivanja najboljših talentov ter se potencialnim kandidatom predstaviti kot privlačen delodajalec in vlagati v svoje zaposlene, da jih zadržijo v podjetju.

Talente še kako zanima, kako vodite in kakšni so odnosi v podjetju

Raziskava Ugledni delodajalec, ki jo največji slovenski zaposlitveni portal MojeDelo.com izvede vsako leto, je v zadnjem letu pokazala, da je veliki večini talentov pomembno, kakšen je način vodenja v podjetju in kakšne vodstvene sposobnosti imajo njihovi nadrejeni, kakšni so medosebni odnosi v podjetju, kakšne so možnosti napredovanja znotraj podjetja in kako lahko prispevajo k poslovni uspešnosti ter kako se spremlja njihova uspešnost in vlaga v karierni razvoj.

Se vaša zaposlitvena ponudba razlikuje od konkurenčne?

Vendar ljudje smo si različni in zavedati se moramo, da se želje, pričakovanja in motivatorji kandidatov v različnih branžah razlikujejo. Da bi podjetja pritegnila potencialne kandidate in zadovoljila njihova pričakovanja, mora vsako podjetje najprej opredeliti svoje ciljne skupine, raziskati kaj jih motivira in kakšne so njihove značilnosti ter na podlagi tega prilagoditi svojo zaposlitveno ponudbo za vsako od ciljnih skupin. Ključno pa je, da se njihova zaposlitvena ponudba razlikuje od konkurenčne.

Tudi 28 % nižja fluktuacija kadrov in pol manjši stroški rekrutiranja

Grajenje blagovne znamke delodajalca je tek na dolge proge, a prinaša številne finančne in kadrovske prednosti. Po podatkih priznane Employer Branding Academy, ki ji zaupa več kot 1000 delodajalcev po svetu (mdr. IBM, Dell in Audi), lahko uspešno ojačanje blagovne znamke delodajalca zagotovi za 28 odstotkov nižjo fluktuacijo kadra in za 50 odstotkov nižje stroške rekrutiranja, polega tega pa podjetje pridobi ustrezne talente, ki so bolj zagnani in zvesti podjetju, kar zagotavlja tudi boljše poslovne rezultate. Kar 36 odstotkov vseh iskalcev zaposlitve meni, da je blagovna znamka delodajalca najpomembnejši kriterij za odločitev o novi zaposlitvi, zavzetost zaposlenih pa povezujejo z 10 odstotkov višjim zadovoljstvom strank, 21 odstotkov višjo produktivnostjo in 22 odstotkov višjo rentabilnostjo.

Postanite strokovnjak za blagovno znamko delodajalca

Osem tedenskega izobraževanja Employer Branding Academy, ki ga v sodelovanju s tujimi partnerji ponuja MojeDelo.com, se lahko letos prvič udeležite tudi v Sloveniji. Namenjeno je kadrovskim in marketinškim strokovnjakom, ki tekom samega izobraževanja pridobijo vsa znanja in veščine za pripravo strategije blagovne znamke delodajalca za njihovo podjetje, ob koncu izobraževanja pa pridobijo tudi mednarodno priznani certifikat na tem področju.

FINANCE
Članki
Članki Takoj po izvolitvi evropskega parlamenta bo sledil boj za top položaje v ustanovah EU 1

Junija je pričakovati zabeljeno kadrovsko razpravo o tem, kdo naj zasede vodilne položaje v štirih evropskih ustanovah.

FINANCE
Članki
Članki Vnovični odlog brexita: za nekatere olajšanje, za evropske volitve pa velik stres 5

Odgovarjamo na 13 žgočih vprašanj, med drugim: bodo Britanci sploh volili, katere države si bodo razdelile njihove sedeže v primeru...

FINANCE
Članki
Članki Kaj bodo v četrtek storili pri ECB, ko je vse več znamenj gospodarskega upočasnjevanja 2

Po petih letih negativnih obrestnih mer na evrskem območju finančniki pričakujejo nadaljevanje zdajšnje monetarne politike in...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija kot ujeta v časovni stroj - iz Bruslja je dobila enaka priporočila kot lani 5

Letos prvič evropska komisija članicam EU ne namenja zgolj proračunskih in reformnih napotkov, ampak tudi naložbena priporočila

FINANCE
Članki
Članki Tudi prenizka inflacija je lahko problematična 1

Kot so pokazali sveži podatki evropskega statističnega urada Eurosta, se je inflacija na evrskem območju marca oddaljila od cilja ECB

PRO
Članki
Članki Vrhunski šport, osebni bankroti in dvojna kariera

Vrhunski športniki se pogosto znajdejo v finančno izjemno zahtevnih položajih. Od velikih zaslužkov v mladih letih do potrebe po...