Pravila poletnega biznisa: Kaj morate vedeti, da ne boste plačali več, kot ste zaslužili

Čas branja: 7 min
21.05.2019  17:00
Preverili smo glavne stvari in birokratske pasti za sezonska dela in posel
Pravila poletnega biznisa: Kaj morate vedeti, da ne boste plačali več, kot ste zaslužili
Foto: Shutterstock

V nadaljevanju:

  • Katera so glavna sezonska dela?
  • Na kaj bodite pri tem pozorni tako podjetniki kot posamezniki?
  • Katere so glavne pasti pri čuvanju psov, mačk, pri varuškah, oddajanju sob?
  • Kdo mora in kdo ne oddati račun?
  • Kako je s sezonskimi delavci?
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
FINANCE
Članki
Članki Kdo zares plača ceno višjih carin - država, proti kateri so uvedene, ali domači porabniki? 2

To vprašanje postaja vse bolj pereče, saj so ZDA zdaj napovedale povračilne ukrepe proti kitajskim povračilnim ukrepom v trgovinskem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta

AVTO
Posel
Posel Trump usekal proti Kitajski ... konec tedna bo predvidoma znano, kaj bo s carinami na avtomobile 3

Strokovnjaki opozarjajo, da bodo višje carine za kitajsko blago bolele tudi Američane, saj jih ne bo plačevala Kitajska, temveč...

FINANCE
Članki
Članki G7 svari: libra bi lahko destabilizirala svet, če ne bo regulirana 4

Vprašanje kriptovalut je naposled doseglo raven, ko se pristojni sprašujejo o razmerju korporacij proti državam, zlasti ker prve...

PRO
Članki
Članki Videoklic postaja zlati standard podpornih storitev

Podjetja se vse bolj zavedajo, da tehnologija videoklica postaja nuja pri zagotavljanju podpore strankam