Marketinška odličnost – nagrada, ki dviguje ugled stroke v poslovni skupnosti

Čas branja: 2 min
08.05.2019  16:00  Dopolnjeno: 08.05.2019 17:09
Marketinška odličnost – nagrada, ki dviguje ugled stroke v poslovni skupnosti
Foto: Jernej Lasič

Obveščaj me o novih člankih:  

Že iz šolskih dni smo vajeni, da beseda odličnost označuje presežke – po odličnjakih se zgledujejo vsi preostali. Če besedi odličnost dodamo marketing, dobimo nagrado, ki jo bo jubilejno peto leto na Slovenski marketinški konferenci 28. maja v Portorožu podelilo Društvo za marketing Slovenije. Z marketinško naravnanostjo, s katero ustvarjajo dodano vrednost izdelkov oziroma storitev, so prejemniki nagrade zgled celotni poslovni skupnosti.

Namen nagrade je prepoznati in postaviti v ospredje tista podjetja, ki z marketinško miselnostjo in celostno vpetostjo marketinga v poslovanje dosegajo odlične poslovne rezultate. »Marketing krepko presega okvirje oglaševanja in obsega vse, kar je povezano s trgom in porabniki. Z nagrado marketinška odličnost tako delimo znanje in dobre prakse ter s tem razvijamo stroko. Z nagrado ne želimo poudarjati zgolj dosežkov posameznikov, temveč celotnega podjetja, ki živi marketinško usmerjenost in jo udejanja v svojem vsakodnevnem poslovanju,« pravi predsednik Društva za marketing Slovenije Mitja Pirc in predsednik komisije za nagrado marketinška odličnost.

Za nagrado se enakovredno potegujejo tudi podjetja z manjšimi marketinškimi proračuni

Posebnost nagrade marketinška odličnost je v tem, da zanjo enakovredno tekmujejo tudi podjetja, ki nimajo obsežnih marketinških sredstev, nimajo velikih marketinških oddelkov ali najnaprednejših orodij. Pirc ob tem poudarja, da odličnost pomeni biti najboljši v okoliščinah, v katerih delaš: »Podjetje lahko nima kompleksnih marketinških sistemov, ampak zmaguje s svojo pristnostjo, umerjenostjo v kupca, če nenehno razmišlja o njegovih pričakovanjih ter jih tudi izpolnjuje in celo presega. Nabor nagrajencev v zadnjih letih je zelo raznolik, saj ne ocenjujemo velikosti podjetja. Podjetje mora namreč skozi prijavo dokazati, da v okviru razpoložljivih sredstev dosega svoj maksimum, in pri tem pokazati svoje inovativne pristope.«

Priznanje stroke za delo in dosežke vseh zaposlenih

Vsi prejšnji prejemniki nagrade marketinška odličnost so že vsa leta med najboljšimi slovenskimi podjetji. Za lansko nagrado se je potegovalo devet finalistov v treh kategorijah, med katerimi je v katergoriji B2B slavilo podjetje Knauf Insulation, v kategoriji mala in srednja podjetja v segmentu B2C podjetje ZkotZ, v kategoriji velika podjetja v segmentu B2C pa podjetje Droga Kolinska, ki je prejela tudi veliko nagrado marketinška odličnost 2018.

Predsednik uprave podjetja in direktor strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi Enzo Smrekar je na lanski Slovenski marketinški konferenci po prejemu nagrade poudaril zadovoljstvo, da je stroka prepoznala njihovo delo in dosežke, za katere je zaslužna marketinška miselnost, ki jo živijo tako v podjetju Droga Kolinska kot tudi na ravni celotne skupine Atlantic Grupa: »V svoje delo vlagamo veliko strasti, truda in poguma. Nagrada je gotovo potrditev, da se je ta pogum splačal. A to je šele začetek naših uspehov.«

Če je podjetje orkester, je marketing dirigent

Komisija za nagrado marketinška odličnost se vsako leto izbora srečuje z zahtevnejšo nalogo. Vse več je prijav poslovno uspešnih podjetij, ki skozi prijavo dokazujejo, da je za to uspešnost (so)odgovoren tudi marketing. Marketinški spekter je širok in raznovrsten, najboljša marketinška podjetja pa se tega zelo dobro zavedajo.

Direktorica korporativne strategije v podjetju Atlantic Grupa oziroma Droga Kolinska Aleksandra Kregar Brus ob tem dodaja, da je marketing kot dirigent v orkestru – prvi se odzove, ko se zgodi neka sprememba, hkrati pa je povezovalec med različnimi funkcijami v podjetju: »Marketing je predvsem kultura, na podlagi katere podjetje gradi svoje vrednote. Najboljša podjetja pa so tista, v katerih marketingu uspe podreti zidove med posameznimi silosi. Prav silosna struktura je tista, ki pogosto podjetjem preprečuje zagotavljanje odlične celostne izkušnje strank. Zadovoljna stranka, ki prerašča v zvesto stranko in ambasadorja blagovne znamke, pa je danes cilj vsakega podjetja na trgu. S še tako izjemnim produktom bomo brez pomoči marketinga zelo težko konkurenčni na trgu in dosegali želene rezultate.«



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Premierka Mayeva je šla pred poslance - in ti so njen dogovor že tretjič zavrnili. Kaj sledi 3

Poglejmo, kako so danes britanski poslanci glasovali o vladnem predlogu za brexit in kaj lahko zdaj sledi. Kot opozarjajo politični...

FINANCE
Britanski poslanci vnovič zavrnili vse predlagane scenarije za brexit; privzeti scenarij ostaja trdi brexit, če ne bo drugačne odločitve 3

Britanski poslanci so odločali o štirih scenarijih - med njimi o članstvu VB v carinski uniji; kot je ponedeljkovo glasovanje pokazalo...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci brez načrta, kak brexit bi radi. Mayeva bi šla, če potrdijo njen sporazum. So se možnosti za urejeni brexit povečale? 12

Premierka Theresa May je javno naznanila, "da je pripravljena storiti, kar je najboljše za državo in njeno stranko" -- odstopiti, da se...

FINANCE
(časovnica) Britanski poslanci imajo še eno sejo o brexitu. Deja vu ali preboj? Šef Siemensa na Otoku opozarja, da se VB smeši pred svetom 2

Kot menijo politični analitiki, so zdaj načelno možne tri opcije in med njimi je še vedno tudi trdi brexit ...

FINANCE
Članki
Članki V nemški predelovalni industriji so se aktivnosti marca krčile bolj od prvih ocen

To je tudi pomemben razlog, zakaj se je vrednost indeksa nabavnih menedžerjev PMI v marcu znova znižala

FINANCE
Članki
Članki EU odobrila pogojni odlog brexita ... britanska vojska v pripravljenost na kaotičen brexit ... peticija za preklic brexita 6

Škotska razmišlja o vnovičnem razpisu referendum za neodvisnost ... britanski poslovnež prodaja brexitovske pakete s hrano za mesec dni...

PRO
Članki
Članki (Natečaj Agrobiznis hi-tech) Kako z novimi tehnologijami spraviti več od njive do mize?

Iščemo ponudnike in uporabnike novih tehnoloških rešitev, ki lahko izboljšajo učinkovitost skozi celotno prehransko verigo. Ste eni...