Nescho Topalov: Premalo marketinških odločitev je podprtih s podatki

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
trženje   dodaj
Slovenska...   dodaj
Fortune 500 dodaj
 
Čas branja: 2 min
28.04.2019  13:30
"Podjetja začnejo digitalne kampanje brez izkušenj, tako notranjih kot zunanjih. Tako zapravijo veliko časa in denarja."
Nescho Topalov: Premalo marketinških odločitev je podprtih s podatki
Foto: Osebni arhiv

Obveščaj me o novih člankih:  

Nescho Topalov je podjetnik, marketinški strokovnjak in mentor. Je ustanovitelj in prvi človek podjetja Top Ideas Digital. V zadnjih 20 letih je sodeloval tako s podjetji z lestvice Fortune 500 kot tudi z malimi in srednjimi podjetji. Na Slovenski marketinški konferenci bo na praktičnih primerih razložil, kako kombinirati vhodno in izhodno trženje za doseganje rasti.

Delali ste z velikimi podjetji pa tudi s startupi. Kakšne so glavne razlike med njimi pri marketingu, razen proračuna seveda?

Največja razlika med korporacijami in malimi podjetji je hitrost. Startupi in mala podjetja so agilni, se hitro premaknejo in brez težav prevzamejo nove prakse. Ideje, odločitve in odobritve se v velikih podjetjih sprejemajo počasi, včasih je vpletenih preveč oddelkov, vodij in deležnikov. V manjših, agilnih podjetjih je odločevalcev le nekaj, dobro so povezani in pripravljeni na sprint.

Katere so prednosti malih podjetij, ko je govor o marketingu?

Hitro prevzamejo nove trende in tehnologije, na trgu se premikajo hitreje, lažje prestavijo denar iz manj uspešnih kanalov v uspešnejše, uporabljajo najboljše prakse s svojega področja. Mlada podjetja imajo tudi najnovejšo tehnologijo za marketing, saj so se rodila v digitalnem svetu.

Kaj bi svetovali mladim podjetjem, ki želijo izboljšati svoj digitalni marketing?

Uporabljajte programe in najboljše prakse, ki so na trgu. Z marketinškimi programi lahko eksperimentirate z manj denarja in marketing nenehno optimizirate glede na rezultate in podatke. Preden pa začnete, naredite dobro raziskavo, kaj dejansko deluje na trgu, in to vpeljite tako, da bo za vaš posel učinkovito.

Katere glavne napake delajo podjetja v digitalnem marketingu?

Zelo pogosta in po mojem mnenju glavna napaka je, da pogosto ne sprejmejo s podatki podprtih odločitev, ampak se raje zanašajo na znanje v podjetju ali oddelku. To avtomatsko vodi v serijo napak.

Pomembna napaka je tudi to, da se podjetja »pozabijo« optimizirati in nenehno izboljševati. Morate biti sposobni nenehno slediti, analizirati in optimizirati vse aktivnosti v digitalnem marketingu. Vaši tekmeci to počnejo, orodja so, torej ni razloga, da tega ne bi delali.

Tretja velika napaka pa je, da podjetja začnejo digitalne kampanje brez izkušenj, tako notranjih kot zunanjih. Tako zapravijo veliko časa in denarja in včasih izgubijo tudi trženjski delež.

Ko se podjetje želi uveljaviti na novem trgu ali dati na trg nov izdelek, kako se mora pozicionirati?

To je vnaprej težko vedeti. Mi radi začnemo z glavno prednostjo znamke ali izdelka, to, eno stvar postavimo v ospredje in se učimo na podlagi podatkov s trga. Pomembno je tudi, da imamo jasno in izvedljivo strategijo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki OECD občutno poslabšal napovedi, Italiji letos napoveduje recesijo 4

OECD je tokrat izdal vmesno napoved – to pomeni, da je pripravil napovedi le za največje članice, so pa med njimi trije iz peterice...

FINANCE
Članki
Članki Britanski evroskeptik Nigel Farage je na 'epski pohod za brexit' privabil 300 ljudi 8

Čeprav je ljudi pozival, naj se mu pridružijo na pohodu od prvega do zadnjega kilometra, je v zadnjem hipu dejal, da bo sam odhodil le...

FINANCE
Članki
Članki Vnovični odlog brexita: za nekatere olajšanje, za evropske volitve pa velik stres 5

Odgovarjamo na 13 žgočih vprašanj, med drugim: bodo Britanci sploh volili, katere države si bodo razdelile njihove sedeže v primeru...

FINANCE
Članki
Članki Premierka Mayeva je šla pred poslance - in ti so njen dogovor že tretjič zavrnili. Kaj sledi 3

Poglejmo, kako so danes britanski poslanci glasovali o vladnem predlogu za brexit in kaj lahko zdaj sledi. Kot opozarjajo politični...

FINANCE
Članki
Članki V VB odmeva pravno mnenje, ki ga vidijo kot dokaz proti sporazumu o brexitu 6

Kaj je premierka Mayeva včeraj izposlovala od EU, česa pa ne ... in kaj je iz tega izluščil državni pravobranilec Geoffrey Cox okoli...

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi VB za uvoz avtov uvedla 10-odstotno carino 7

Britanska vlada je danes naznanila, da bi v primeru trdega brexita za uvoz na britanski trg večinoma uvedla ničelne carine – a ne za...

FINANCE
Usodno o brexitu: britanski poslanci bodo izbrali – dogovor, odlog ali izstop brez dogovora

Pozor – po britanski zakonodaji trdi brexit ostaja privzeti scenarij, če parlament ne odloči drugače