Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
Slovenska...   dodaj
trženje   dodaj
Hendrik Steckhan dodaj
Coca-Cola dodaj
Emil Tedeschi dodaj
 
Čas branja: 2 min
08.05.2019  16:00

Obveščaj me o novih člankih:  

Rast je ljudi od nekdaj privlačila. Otroci želijo rasti, biti večji. Športniki želijo napredovati. Višje, hitreje, močneje. Če nekaj ne raste, je za marsikoga že čudno, slabo. V poslu je zahteva po rasti še dodatno potencirana. Rast, rast in pogosto samo rast. Iz leta v leto. 10 odstotkov, 20 odstotkov, 100 odstotkov ni več dovolj, hoče se še večja rast.

Zato je danes tudi ogromno »bullshita« pripetega na rast, od blockchaina za vsako ceno, growth hacking doktorjev, ki imajo izkušnje samo z gledanjem Vaynerchukovih videov, idej, da ti lahko uspe, če delaš 16 ur na dan, do samooklicanih gurujev, ki obljubljajo 2.500-odstotno rast v pol leta, če se danes prijavite na njihov videoseminar in prihranite 90 odstotkov ...

24. Slovenska marketinška konferenca bo govorila o premišljeni, zdravi rasti. Zakaj? Ker menimo, da je marketing lahko gonilo rasti znamke, podjetja. Ker mora marketingar razumeti, kako prispeva k vrednosti podjetja, k dobičku, k rasti. Razumeti, kako se generira rast. Ker je to lahko tudi najboljša priprava za naslednjo recesijo. Konferenca bo odkrila ozadja, ključne dejavnike, koncepte in filozofijo primerov uspešne, stabilne in vzdržne rasti. Kaj je bilo v ozadju? Kakšno in kako je svojo vlogo odigral marketing? Kakšna je vloga strategije in kakšna kultura podjetja pri doseganju rasti? Kako in o čem mora danes razmišljati marketingar, da bi svoji znamki, podjetju zagotavljal rast?

Hendrik Steckhan, Coca-Cola, bo povedal, kaj početi, če ne želiš rasti. Spoznali bomo ozadje, kaj so naredili v panogi, kjer zdajšnji viri prihodkov usihajo, da podjetje znova raste. Spoznali bomo praktične primere postavljanja cenovne strategije za rast, primere dejanskega izboljšanja uporabniške izkušnje od turizma do elektroindustrije, primer sodelovanja razvoja in marketinga pri kreiranju novih izdelkov … Videli bomo, kaj je v ozadju strategije od proizvajalca trgovskih znamk k lastni blagovni znamki in kako so to dosegli v praksi. Emil Tedeschi, Atlantic Grupa, bo delil z udeleženci svojo izkušnjo, kako so zgradili največje FMCG-podjetje v regiji in kakšno vlogo je pri tem imel marketing. Kje so skriti kanali za rast? Kot so milijoni igralcev e-športa – zakaj so mednarodne znamke zraven in zakaj vas ni? Udeleženci bodo tudi slišali, kako »data driven« organizacija deluje v slovenskih razmerah, kako povečamo učinkovitost kreiranja prodajnih priložnosti na B2B-trgih, kako je neznana znamka prodrla na nemški trg, kako je podjetje iz regije z franšizami osvojilo trge na vseh celinah …

Skozi primere bomo iskali taktike, kako do več strank, kako ustvariti višjo vrednost in dosegati višjo ceno za svoje storitve, kako rasti skozi mednarodno širitev, kako razvijati izdelke/storitve/izkušnje uporabnika, da bomo dosegali rast.

Ali kot smo v programskem svetu delovno poimenovali konferenco “Master Your Growth”. Konferenca bo udeležencem ponudila ideje, kako “master/obvladati” rast svoje znamke, svojega podjetja. Kako poskrbeti za stabilno rast po stopnjah, ki vam odgovarjajo. Zato bi lahko naslov prevedli tudi “Obvladaj svojo rast”.

Ampak tu se skriva še dodatek. Osebni dodatek za vsakega udeleženca. Na 24. SMK ne bo govor zgolj o podjetjih, ampak tudi o posameznikih. Kaj se dogaja na marketinškem trgu dela? Kakšni kadri se iščejo v zadnjem času? Kako naj se marketingar pripravi na vsakodnevni “boj”, vztraja na poti do rasti? Kaj se lahko naučimo od dobitnice olimpijske medalje o vztrajnosti, mentalni pripravi? Kaj se lahko naučimo od Slovenca, ki je v ZDA kupil svojega največjega konkurenta in spoznal, kaj Slovencem manjka v prodaji?

Pridite na SMK in zagotovo boste dobili idejo, ki vam bo pomagala “obvladati” rast vaše znamke in vašo osebno rast.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi VB za uvoz avtov uvedla 10-odstotno carino 7

Britanska vlada je danes naznanila, da bi v primeru trdega brexita za uvoz na britanski trg večinoma uvedla ničelne carine – a ne za...

FINANCE
Članki
Članki V VB odmeva pravno mnenje, ki ga vidijo kot dokaz proti sporazumu o brexitu 6

Kaj je premierka Mayeva včeraj izposlovala od EU, česa pa ne ... in kaj je iz tega izluščil državni pravobranilec Geoffrey Cox okoli...

FINANCE
Usodno o brexitu: britanski poslanci bodo izbrali – dogovor, odlog ali izstop brez dogovora

Pozor – po britanski zakonodaji trdi brexit ostaja privzeti scenarij, če parlament ne odloči drugače

FINANCE
Članki
Članki Britanski parlament se je izrekel: Nočemo trdega brexita. Pri glasovanju kaos - kaj sledi 38

Glasovanje se je sicer izšlo s pričakovanim izidom. A daleč, da bi šlo vse po načrtih, saj so tako voljo poslanci izrazili z...

FINANCE
Članki
Članki Šef parlamenta: Premierka Mayeva ne more še enkrat pred parlament z istim dogovorom 4

Theresa May bi šla še v tretje prosit parlament, naj podpre izstopni dogovor – in to deset dni pred uradnim datumom za brexit. Vendar...

FINANCE
Članki
Članki Britanski evroskeptik Nigel Farage je na 'epski pohod za brexit' privabil 300 ljudi 8

Čeprav je ljudi pozival, naj se mu pridružijo na pohodu od prvega do zadnjega kilometra, je v zadnjem hipu dejal, da bo sam odhodil le...

PRO
Članki
Članki Kako lahko nepremičnine po 45. letu delajo za vas?

Mnogo Slovencev v srednjih letih ima lastne nepremičnine večje vrednosti, a prihodki največkrat ne zadoščajo njihovim željam in...