Kako uspeti in postati bolj učinkovit v digitalnem trženju

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
trženje   dodaj
spletna prodaja   dodaj
marketing   dodaj
Iztok Franko dodaj
McDonald's dodaj
 
Čas branja: 4 min
14.02.2019  16:09
Na 13. Sales Summitu o tem, kako v trženju povečati digitalno učinkovitost
Kako uspeti in postati bolj učinkovit v digitalnem trženju
Foto: Jernej Lasič

Obveščaj me o novih člankih:  
trženje   dodaj
spletna prodaja   dodaj
marketing   dodaj
Iztok Franko dodaj
McDonald's dodaj

Kako uspešno prodajati v digitalnem svetu? Kako doseči, da stalnim strankam prodate več? In kdaj so vplivneži prava izbira za prodajo vašega izdelka? Odgovore na ta vprašanja in to, da digitalne preobrazbe v obdobju industrije 4.0 ne smete ignorirati, obrniti jo morate sebi v prid, smo slišali na 13. Sales Summitu, ki ga organizira Poslovna akademija Časnika Finance.

Če želite optimizirati konverzijo svojih spletnih strank, ne gre le za povečevanje obiska na vaši spletni strani, je povedal Iztok Franko iz podjetja Diggintravel (www.diggintravel.com) in ob tem dodal, da optimizacija spletne prodaje ni enostaven proces in ne gre le za spremembo, prenovo spletne strani. In optimizacija je pomembna, če ne zaradi drugega, že zato, da imate manj stroškov in dela z iskanjem ter pridobivanjem novih kupcev.

Proces, ne sprint

Optimizacija spletne prodaje traja nekaj časa. Preprosta matematika (spletne) prodaje je, da lahko pridobite več obiskovalcev, da več konvertirate, povečate vrednost nakupa. Vendar pri optimizaciji konverzije ne gre le za eno stvar: "Če povečate le obisk, boste rasli le linearno. Optimizacija spletne prodaje pomeni, da morajo stranke povečati vrednost nakupa."

Kako pa doseči, da 60 odstotkom strank prodate za 60 odstotkov več? Zgled, ki mu (na mikro ravni) to uspeva, je denimo McDonald's. "Vprašanje, ali želite še krompirček ob burgerju, je ravno to. Torej, da že pridobljenemu kupcu prodate več," je razložil Franko.

Tudi pri dosegu tega, da stalnim strankam prodate več, je treba iti skozi proces, ne gre za sprint. Predvsem pa morate, ko se lotite povečevanje konverzije, najprej vedeti, kdo so vaši kupci, kje so vaši prodajni kanali, kolikšna je povprečna vrednost nakupa in podobno. Skratka, kupce morate razumeti pred in med njihovim nakupom ter po njem.

Nič več zanašanja na zgodovinske podatke

Danes, če želite biti konkurenčni, so ključ do uspeha podatki, ki prihajajo v realnem času. "Čas je pomemben. Včasih smo se ravnali po 'zgodovinskih' podatkih. Danes ni več tako. Google Trends, družbena omrežja, analitika ... Vse to nam danes daje podatke v realnem času in po teh se lažje ravnamo," je povedal Darko Dujič iz Ceneje.si. In ti podatki lahko koristijo tudi klasičnim trgovcem, ki spleta ne smejo več jemati kot le še en prodajni kanal. "Menijo, da so s tem, ko so šli na splet, naredili en korak naprej, a če želijo v tem uspeti, morajo k temu pristopiti resno, drugače. Po drugi strani pa so spletni trgovci naredili resne in konkretne korake v klasični trgovini, denimo Amazon," je še povedal Dujič.

Trženje z vplivneži ni vedno prava izbira

V digitalnem trženju pa je vse pomembnejša tudi vloga vplivnežev oziroma influencerjev. Kako izbrati pravega vplivneža, ki bo na Instagramu poziral z vašim izdelkom? Pomembna je vključenost (engagment), ki jo vplivnež dosega, ne samo število sledilcev, je povedal Jure Laharnar iz podjetja AdStar. Ob tem pa svetoval, da ko nimate res dobrega izdelka, se raje ne odločite za trženje z vplivneži. "Ljudje so iskreni in bodo povedali, kaj si mislijo o vašem izdelku."



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Bruselj predlaga, da za davčne spremembe ne bi bilo več potrebno soglasje 10

Tako bi po oceni evropske komisije lahko zagotovili učinkovitejše in bolj demokratično odločanje na tem področju

FINANCE
Članki
Članki Le še šest tednov do brexita, načrta še ni ... oznanjen pa je prvi ''brexitovski'' stečaj

Britanska premierka je minuli četrtek doživela še en poraz v britanskem parlamentu, posebno boleč je bil zato, ker so ji ga zadali kar...

OGLAS
FINANCE
Poročanje o odpadkih le še do konca marca: katere podatke morate sporočiti podjetja?

Podjetja morate v letošnjem letu prvič poročati o letnih količinah in vrstah embalaže – skrajni rok za poročanje je 31. 3. 2019!