Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

Čas branja: 3 min
28.08.2018  16:04
V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg
Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji
Foto: Shutterstock
V zadnjem času so se zahtevani donosi na italijanske obveznice spet povišali, zlasti pa so se odlepili od primerljivih linij nekaterih drugih evrskih članic – kljub temu, da še vedno potekajo...

Prebrali ste 6% članka.

BERITE NAPREJ...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Zasedanje Opeca: četrtkova odločitev bo usmerila ceno nafte

Potem ko že vso jesen cena surove nafte narašča, zdaj na trgu nestrpno pričakujejo, kaj se bodo na četrtkovem zasedanju Opeca njegove...

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

SUBV
Članki
Članki Ste slišali, da bo na voljo denar EU za brezplačni Wi-Fi? Za vas smo prebrali drobni tisk 6

Države članice so danes dosegle dokončni dogovor, ki bo omogočil vzpostavitev javnih točk za brezplačni dostop do Wi-Fi prek evropsko...

AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...

AVTO
Posel
Posel Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena...

OGLAS
FINANCE
Članki
Članki Zakaj 19 od 20 enot vsebinskega marketinga ni učinkovitih

Zato, ker se dela taktično in brez strategije – komunikacijska panoga je razdeljena na vrtičke in se ne zna znajti v svetu digitalnega...