Oglasno sporočilo

Dejan Zavec, Cristiano Ronaldo in številni drugi svetovno znani športniki prisegajo na kakovost izdelkov Herbalife Nutrition

Čas branja: 2 min
30.07.2018  00:05
Dejan Zavec, Cristiano Ronaldo in številni drugi svetovno znani športniki prisegajo na kakovost izdelkov Herbalife Nutrition

Podjetje Herbalife Nutrition podpira številne svetovno znane športnike in postavlja ljudi na prvo mesto. Prav zaradi tega in vseh drugih prednosti je podjetje znano kot vodilni ponudnik nadomestkov obrokov in beljakovinskih dopolnil. *

Herbalife Nutrition ponosno spodbuja poslovne priložnosti, ki temeljijo na konkretnih poslovnih spretnostih in etičnih poslovnih praksah. Neodvisnim Distributerjem omogoča, da so sami svoj šef s polnim delovnim časom ali delajo le občasno. Podjetje nenehno povečuje možnosti - od spletnih seminarjev do družbenih omrežij - ki jih uporablja za pridruževanje in usposabljanje Distributerjev, da lahko ti uspešno prenesejo svoje spretnosti in strokovno znanje v priložnosti, tako za stranke, kot zase. Zlati standard za potrošniško zaščito je ključno načelo podjetja Herbalife Nutrition in vključuje nizke začetne stroške za nakup članskega paketa, pri tem pa ni nobenega obveznega minimalnega nakupa. Mreža neodvisnih Distributerjev Herbalife Nutrition prinaša izdelke v skupnosti, zato so ti še bolj dostopni strankam. Kakovostna izkušnja z osebnim svetovanjem, ki jo naši neodvisni Distributerji zagotavljajo svojim strankam, je ključna za doseganje ciljev. To presega izdelke ter vključuje motivacijo in podporo, ki strankam vzbuja zaupanje in samozavest, da spremenijo svoje življenje na bolje. Herbalife Nutrition verjame, da je težko doseči prave trajne spremembe, če si posameznik za to prizadeva sam.

„Poslanstvo podjetja Herbalife Nutrition je, da bi bil svet bolj zdrav in srečnejši, jedro našega dela pa so navedene temeljne vrednote. Prizadevamo si izboljšati vsakodnevno življenje, pri čemer zagotavljamo, da je naš potrjeni in posamezniku prilagojeni pristop na voljo vsakomur, ki je pripravljen začeti svojo pot do ustrezne prehrane,” je povedala Nina Šebečić Crnolatac, regionalna direktorica v podjetju Herbalife Nutrition za Jugovzhodno Evropo.

*Vir: Euromonitor International Limited; izdaja iz leta 2018 v zvezi z zdravjem potrošnikov, definicije za kategorijo nadomestkov obroka in beljakovinskih prehranskih dopolnil; skupni tržni delež imetnika (v %) svetovne blagovne znamke, merjeno v drobnoprodajnih cenah, podatki za leto 2017.

Več iz teme:  
FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...

OGLAS
FINANCE
Članki
Članki MSRP zavarovalne pogodbe (po novem)

01.01.2021 bo predvidoma začel veljati MSRP 17 Zavarovalne pogodbe.