Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
01.06.2018  11:04  Dopolnjeno: 01.06.2018 11:11
Sklepi, utrinki in končne misli 23. Slovenske marketinške konference.
(SMK2018) Marketinška revolucija!
Foto: Jernej Lasič

Obveščaj me o novih člankih:  

Glavno vprašanje letošnje, 23. Slovenske marketinške konference, zapisano tudi v imenu dogodka, je bilo, ali gre marketing skozi vnovično, tokrat tehnološko, revolucijo ali pa gre za kontinuum evolucije že preteklih revolucij.

Morda najbolj neposreden odgovor smo dobili na sklepni okrogli mizi, ki jo je vodil Peter Frankl: velike disrupcije so pripeljale do revolucije v novih tehnologijah, drugje pa nekoliko manjše spremembe zgolj nadaljujejo evolucijo v obliki konstantnih »revolucij« skozi daljše časovno obdobje.

Pa vendar bi bilo neumestno trditi, da big data, umetna inteligenca, tehnologija blockchain in preostale tehnološke disrupcije marketinga niso pripeljale v novo revolucijo.

Osredotočenost na kupca ostaja edina konstanta

Ena redkih stvari, ki se niso spremenile, je centrizem oziroma osredotočenost na kupca in njegove potrebe, marketing je v zasledovanju tega ključnega cilja postal vse in prežel vse druge poslovne funkcije podjetja. Podobno kot tehnološka revolucija prinaša potrebo po tem, da vsa podjetja postanejo tehnološka podjetja, prinaša (r-)evolucija marketinga potrebo po integraciji marketinške ideologije v vse ključne funkcije podjetij.

Gre za odnose in njihovo vsebino, ne klike

Poleg tega, da se širi znotraj funkcij podjetja, marketing postaja vse bolj celosten, pomembna sta njegova vsebina in forma. V času, ko kliki ne štejejo več, v katerem je pomemben "engagement", je lojalnost postala stvar preteklosti, saj uporabniki vstopajo v mnoge odnose z blagovnimi znamkami.

Da bi blagovna znamka postala spet navada kupcev, morajo podjetja, ne zgolj marketinški oddelki, storiti korak naprej od kratkoročne optimizacije in marketing usmeriti k dolgoročnim strateškim ciljem. Tako kot je treba v širši nabor vključiti tudi, kot pravi James Hall, dizajnersko razmišljanje, ki je svojevrstna holistična mentalna usmeritev pri reševanju poslovnih problemov.

Umetna inteligenca in veriženje podatkovnih blokov temelja tehnološke revolucije

Morda največjo tehnološko disrupcijo marketinga prinaša umetne inteligenca, pravi osrednji govorec SMK Jeremy Waite, nič manjše pa ne bodo posledice in učinki tehnologije blockchain, ki prinaša novo transparentnost, predvsem pa decentralizacijo in nova razmerja znotraj marketinške sfere kot tudi spremenjena razmerja med dosedanjimi ključnimi igralci.

Potrebi po adaptaciji se ne bodo mogla upreti niti najboljša marketinška podjetja, med katerimi so letos nagrade za marketinško odličnost prejela Droga Kolinska, Knauf Insulation in ZkotZ.

Fotoutrinke s 23. SMK si lahko ogledate v galeriji.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (SMK2108) Droga Kolinska veliki zmagovalec nagrade za marketinško odličnost leta

Podjetja, ki so v preteklem letu izkazala največ marketinške odličnosti, so Droga Kolinska, Knauf Insulation in ZKOTZ.

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki Facebook - za »brezplačni« dostop plačate s podatki 1

Česa ne bi smeli preslišati s senatnega zaslišanja šefa Facebooka Marka Zuckeberga

AVTO
Posel
Posel Trump z dodatnimi carinami zdaj žuga avtomobilski industriji 7

Potem ko je ameriški predsednik Donald Trump pred meseci napovedal dodatne carinske obremenitve za evropske avtomobile, je njegova...

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 3

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg 1

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija na lestvici svetovne konkurenčnosti IMD napredovala za šest mest 4

K izboljšanju konkurenčnosti, ki se meri na podlagi štirih sklopov kazalnikov, sta pripomogla zlasti večja rast in zaposlovanje

PRO
Članki
Članki (Sodobno bančništvo) Kako bomo plačevali čez par let?

PSD2 je dolgočasen naziv za zelo razburljivo spremembo v finančni industriji – prenesite si posebno prilogo Sodobno bančništvo in...