(SMK2018) 4 razlogi, zaradi katerih ne postanete navada svojih kupcev

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
SMK 2018   dodaj
Črt Podlogar dodaj
Google dodaj
Red Orbit dodaj
 
Čas branja: 1 min
30.05.2018  12:30
Da bi postali njihova navada, morate storiti korak naprej od kratkoročne optimizacije in digitalni marketing usmeriti k dolgoročnim poslovnim ciljem, pravi Črt Podlogar iz Red Orbita.
(SMK2018) 4 razlogi, zaradi katerih ne postanete navada svojih kupcev
Foto: Jernej Lasič

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
SMK 2018   dodaj
Črt Podlogar dodaj
Google dodaj
Red Orbit dodaj

Podjetja pri načrtovanju in nato izvajanju marketinga pogosto naredijo vsaj eno, pogosto pa več od štirih glavnih napak, zaradi katerih ne postanejo prva in edina izbira pri zadovoljevanju specifične nakupne navade potrošnikov.

Črt Podlogar je na drugem dnevu 23. Slovenske marketinške konference opisal štiri glavne napake:

Interakcije kupca in trgovca obravnavate kot samostojne celote

Podjetja pogosto pozabljajo, da je vsaka interakcija del kompleksne celote. Porabnik je kompleksen subjekt, ki svoje nakupne odločitve sprejema na osnovi več dejavnikov, tako osebnih kot tistih, ki prihajajo iz njegovega okolja.

Pri ocenjevanju uspešnosti vsak kanal obravnavate ločeno

Pri tem ignorirate dejstvo, da ste v interakciji s kupci na več različnih načinov. Ni nepomembno, ali je oglas na Facebooku pripomogel k naknadnemu nakupu na podlagi oglasa na Googlu.

Pri ocenjevanju posamezne interakcije ne upoštevate izkušenj kupcev

Pozabljamo, da se vsaka interakcija zgodi v kontekstu izkušenj. Če ste s kupcem ustvarili tri negativne izkušnje in pričakujete, da bo četrta pozitivna, ste se znova zmotili.

Pri kupcih ne spodbujate zvestobe, ampak tekmujete v višini popusta

Vse to počnete v želji doseči višjo stopnjo konverzije, a pogosto zaman. Zvestoba je praviloma posledica dobrega produkta (po ugodni ceni) ob dobri celostni nakupni izkušnji.

Podlogar je poudaril, da občasno nakupovanje (denimo štirje nakupi v letu dni) ne pomeni, da ste ustvarili navado pri tem kupcu. Žal gre zgolj za naključje.

Da bi postali navada svojih kupcev, se morate osredotočati na celotno nakupno izkušnjo, ne zgolj optimizirati uporabniško izkušnjo na spletu.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Dileme ob oživitvi govoric o združitvi Deutsche Bank in Commerzbank 8

Dilem je veliko, krepi jih tudi dejstvo, da je tečaj delnic Deutsche Bank pod velikim tržnim pritiskom zdrsnil na zgodovinsko najnižjo...

FINANCE
Članki
Članki ECB zapira pipico? Kaj to pomeni za ceno posojil, delnice in tudi prevzem Cinkarne Celje? 9

Kakšne spremembe so spodbujevalni ukrepi ECB pustili na različnih segmentih trga, kakšni bodo po pričakovanju analitikov naslednji...

FINANCE
Članki
Članki (Goljufije) Dolgove za grad je hotel poplačati z denarjem EU 2

Tudi lani so med goljufijami z evropskim denarjem v EU prevladovali primeri nepravilno porabljenega denarja iz strukturnih skladov ter iz...

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 3

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilske družbe jeseni pričakujejo zastoje v proizvodnji 1

Septembra bodo morale avtomobilske družbe v EU preiti na strožje meritve izpustov in porabe, to pa utegne povzročiti motnje v...

SUBV
Članki
Članki Imate doma 18-letnika? Samo še danes se lahko poteguje za brezplačno vozovnico Interrail. 1

EU bo to poletje 15 tisoč 18-letnikom – od tega 61 iz Slovenije – podarila brezplačno vozovnico za potovanje z vlakom po Evropi...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...

PRO
Članki
Članki Je bolj zeleno naravno ali umetno praznično drevesce?

Če ste do zdaj za slovo od starega leta kupovali naravno drevesce, se letos morda sprašujete, ali v duhu ekološkega ravnanja ne bi raje...