(SMK2018) 4 razlogi, zaradi katerih ne postanete navada svojih kupcev

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
SMK 2018   dodaj
Črt Podlogar dodaj
Google dodaj
Red Orbit dodaj
 
Čas branja: 1 min
30.05.2018  12:30
Da bi postali njihova navada, morate storiti korak naprej od kratkoročne optimizacije in digitalni marketing usmeriti k dolgoročnim poslovnim ciljem, pravi Črt Podlogar iz Red Orbita.
(SMK2018) 4 razlogi, zaradi katerih ne postanete navada svojih kupcev
Foto: Jernej Lasič

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
SMK 2018   dodaj
Črt Podlogar dodaj
Google dodaj
Red Orbit dodaj

Podjetja pri načrtovanju in nato izvajanju marketinga pogosto naredijo vsaj eno, pogosto pa več od štirih glavnih napak, zaradi katerih ne postanejo prva in edina izbira pri zadovoljevanju specifične nakupne navade potrošnikov.

Črt Podlogar je na drugem dnevu 23. Slovenske marketinške konference opisal štiri glavne napake:

Interakcije kupca in trgovca obravnavate kot samostojne celote

Podjetja pogosto pozabljajo, da je vsaka interakcija del kompleksne celote. Porabnik je kompleksen subjekt, ki svoje nakupne odločitve sprejema na osnovi več dejavnikov, tako osebnih kot tistih, ki prihajajo iz njegovega okolja.

Pri ocenjevanju uspešnosti vsak kanal obravnavate ločeno

Pri tem ignorirate dejstvo, da ste v interakciji s kupci na več različnih načinov. Ni nepomembno, ali je oglas na Facebooku pripomogel k naknadnemu nakupu na podlagi oglasa na Googlu.

Pri ocenjevanju posamezne interakcije ne upoštevate izkušenj kupcev

Pozabljamo, da se vsaka interakcija zgodi v kontekstu izkušenj. Če ste s kupcem ustvarili tri negativne izkušnje in pričakujete, da bo četrta pozitivna, ste se znova zmotili.

Pri kupcih ne spodbujate zvestobe, ampak tekmujete v višini popusta

Vse to počnete v želji doseči višjo stopnjo konverzije, a pogosto zaman. Zvestoba je praviloma posledica dobrega produkta (po ugodni ceni) ob dobri celostni nakupni izkušnji.

Podlogar je poudaril, da občasno nakupovanje (denimo štirje nakupi v letu dni) ne pomeni, da ste ustvarili navado pri tem kupcu. Žal gre zgolj za naključje.

Da bi postali navada svojih kupcev, se morate osredotočati na celotno nakupno izkušnjo, ne zgolj optimizirati uporabniško izkušnjo na spletu.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja

FINANCE
Članki
Članki Facebook - za »brezplačni« dostop plačate s podatki 1

Česa ne bi smeli preslišati s senatnega zaslišanja šefa Facebooka Marka Zuckeberga

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 3

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

OGLAS
FINANCE
Najnovejša tehnologija za ogrevanje, hlajenje in prezračevanje novih hiš

Predstavljamo uspešno serijo naprav za ogrevanje in prezračevanje novih hiš nemškega proizvajalca Stiebel Eltron, ki s svojimi...