Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kripto   dodaj
startupi   dodaj
nasvet   dodaj
Peter Merc dodaj
Matjaž Slak dodaj
 
Čas branja: 7 min
26.03.2018  15:00
Medtem ko pri prodaji nepremičnin velja »lokacija, lokacija, lokacija«, pri prodaji kriptožetonov velja »marketing, marketing, marketing«. Pogovarjali smo se s štirimi profesionalci.
Kako se lotiti projekta ICO
Foto: Shutterstock

V nadaljevanju:

  • Kakšne zgodbe vlečejo – kakšni ICO imajo možnosti za uspeh?
  • Kako sploh začeti
  • Kakšne ljudi boste potrebovali
  • Kako sploh izdelati kriptožetone? 
  • Koga morate imeti v ekipi za komuniciranje
  • Kako pomembno je oglaševanje v medijih pred začetkom prodaje žetonov? Kateri mediji so najbolj relevantni in koliko stanejo oglasi tam?
  • Koliko znaša strošek marketinga v fazi ICO?
  • Kakšni so celotni stroški zbiranja sredstev prek ICO?
  • Kako vam jo lahko zagodijo prevaranti?
  • Kakšna je verjetnost uspeha ICO? Od česa je odvisna? 
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
FINANCE
WSJ: Vsak peti ICO kaže znamenja prevar

Ameriški varuh trga vrednostnih papirjev s šaljivo spletno stranjo opozarja na prevarante v kriptosvetu

FINANCE
Članki
Članki Koliko se bo po brexitu skrčil evropski parlament?

Kaj se bo po brexitu zgodilo s 73 sedeži evroposlancev iz Velike Britanije? Evropski parlament je danes izglasoval svoj predlog, ki ga...

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg 1

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...