Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kripto   dodaj
startupi   dodaj
nasvet   dodaj
Peter Merc dodaj
Matjaž Slak dodaj
 
Čas branja: 7 min
26.03.2018  15:00
Medtem ko pri prodaji nepremičnin velja »lokacija, lokacija, lokacija«, pri prodaji kriptožetonov velja »marketing, marketing, marketing«. Pogovarjali smo se s štirimi profesionalci.
Kako se lotiti projekta ICO
Foto: Shutterstock

V nadaljevanju:

  • Kakšne zgodbe vlečejo – kakšni ICO imajo možnosti za uspeh?
  • Kako sploh začeti
  • Kakšne ljudi boste potrebovali
  • Kako sploh izdelati kriptožetone? 
  • Koga morate imeti v ekipi za komuniciranje
  • Kako pomembno je oglaševanje v medijih pred začetkom prodaje žetonov? Kateri mediji so najbolj relevantni in koliko stanejo oglasi tam?
  • Koliko znaša strošek marketinga v fazi ICO?
  • Kakšni so celotni stroški zbiranja sredstev prek ICO?
  • Kako vam jo lahko zagodijo prevaranti?
  • Kakšna je verjetnost uspeha ICO? Od česa je odvisna? 
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
FINANCE
WSJ: Vsak peti ICO kaže znamenja prevar

Ameriški varuh trga vrednostnih papirjev s šaljivo spletno stranjo opozarja na prevarante v kriptosvetu

FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...