»Modni oblikovalci se moramo prilagajati kupcu«

Čas branja: 4 min
15.03.2018  22:00
Z modno oblikovalko Majo Štamol sem se pogovarjal o modni sceni v Sloveniji, o tem, zakaj nimamo več omembe vredne modne industrije, zakaj države ta niti ne zanima in, med drugim, kakšno modno prihodnost sploh imamo.
»Modni oblikovalci se moramo prilagajati kupcu«
»Narediti blagovno znamko je celosten pristop, ki zahteva velik finančni vložek, za kar bi potrebovali vlagatelja in vodjo, ki bi krotil egocentrike, kar modni ustvarjalci pač smo.« Maja Štamol
Kaj bi bilo treba pri nas spremeniti, da bi se spet vrnile znamke, kot so bile Mura, Labod, Rašica?Vsa ta podjetja so imela znanje, kakovost oblikovanja, opremo in ugled. Zelo veliko so se naučila...
Več iz teme:  

Prebrali ste 6% članka.

BERITE NAPREJ...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Članki
Članki Je šla v Sloveniji nevtralnost interneta rakom žvižgat?

Še pred tremi leti je regulator ponudbo dveh operaterjev, ki sta vsebovali storitve z ničelno tarifo, prepoznal kot kršitev in zahteval...

MANAGER
Manager
Manager Pri Cerarju je denar bil, pri Šarcu se bo vrč razbil. In o tekmi za kadre. 4

Javni sektor bo pri zaposlovanju vse bolj izpodrival zasebnega. Kako daleč lahko to gre?

MOJEFIN
Varčevanje
Varčevanje Čas, da zamenjate banko? Preverite najugodnejšo letos in zadnjih 10 let

Čeprav smo Slovenci večinoma »do groba« zvesti eni banki, kot recimo 60-letna anketiranka Branka, ki je pri isti banki že 30 let,...

FINANCE
Miro Senica, zmagovalec leta 2018 10

Znanemu ljubljanskemu odvetniku, investitorju, pa tudi obdolžencu, so odmrznili premoženje, umaknili dokaze iz obtožnega spisa, pa tudi...

AVTO
Novosti
Novosti Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije 21

Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo,...