Kako v ZDA prodati slovensko vino

Čas branja: 2 min
18.08.2017  12:14  Dopolnjeno: 18.08.2017 13:29
Vino mora imeti registrirano etiketo, dobro zgodbo, v kateri predstavlja način predelave in deželo, iz katere prihaja, in dobro organizirano promocijo, da uspe na ameriškem trgu
avtor
Kako v ZDA prodati slovensko vino

Obveščaj me o novih člankih:  

Ptujska klet je na Ptuj povabila skupino vinskih trgovcev iz Kalifornije, New Yorka, New Jerseya, Georgie, severne in južne Caroline, Minnesote, Louisiane in Oregona, kjer živi skupno več kot sto milijonov ljudi. Povedali so, kako lahko slovenska vina uspejo v ZDA. Okroglo mizo o tem, ali so ZDA res obljubljena dežela za slovenska vina, so povezovali Dušan Brejc, direktor Vinske družbe Slovenije, Marko Podkubovšek, ustanovitelj in večinski lastnik podjetja Vinum USA, ki uvaža vina na ameriški trg, in Maks Kadivec, enolog Ptujske kleti.

Zakaj je slovensko vino v ZDA štirikrat dražje

"Ameriški trg se razlikuje od drugih trgov po svetu. Gre za 50 različnih trgov, saj ima vsaka zvezna država svoja pravila in zakone, različne davke in prispevke. Zato za vino, ki ga vinar v Sloveniji proda zapet dolarjev, kupec v ZDA plača 20 dolarjev. Ne gre za dobiček, temveč za plačilo davkov in vsem vpletenim v distribucijo in prodajo," je razložil Marko Podkubovšek.

Prva je temeljita raziskava trga

Ilya Shchukin iz podjetja Vinum USA opozarja, da je teba ameriški trg najprej dobro raziskati:"Preverite, kje bi vaša vina želeli prodajati, kako in za kakšno ceno. Od vinarja do kupca je dolga pot." Za prodajo v ZDA je najprej treba imeti registrirano etiketo. Prevoz vina do ZDA v hladilnih kontejnerjih traja blizu 30 dni. Prispejo v New Jersey, od koder jih s tovornjaki transportirajo naprej.

Dobra promocija prinese povpraševanje

Pomembna je organizirana promocija. Vino mora pripovedovati o svoji deželi, jo predstavljati. Kupci niso več pozorni predvem na ceno, vedno bolj jih zanima tudi način pridelave. Marko Podkubovšek vunarjem predlaga, da se zgledujejo po Avstriji, ki je z obsežno promocijo in trženjem svojih vin v ZDA uspešna izvoznica.

Kako povečate prepoznavnost znamke vin

"Za kupce je zelo pomembna prepoznavnost blagovne znamke vin," opaža Erin Ungerman, prodajni zastopnik vinske kleti New France Wine Company. Zato mora vinarji poskrbeti za dobro predstavitev na spletu, urejeno spletno stran in prisotnost na družabnih omrežjih.

Russell Fay, lastnik vinoteke v Minneapolisu, svetuje vinarjem, naj za prodajo izberejo tiste vinske zvrsti, ki na njihovem območju najbolje uspevajo. Zelo pomembno je tudi, da znajo ceniti svojo znamko in jo dobro tržiti.

Za vsakim vinom mora stati zgodba

»Vinarstvo je posel, ki temelji na zgodbah. Slovenska vina imajo lepo zgodovino, ki jo je treba tržiti. Ni zanemarljiv podatek, da v Mariboru raste najstarejša trta na svetu. V tem poiščite pomembne podatke za bodoče kupce, ki želijo slišati zgodbo in podrobnosti o vinu, ki ga pijejo,« dodaja Thomas Gill, prodajni predstavnik vinske kleti New France Wine Company.

V Ptujski kleti, kjer praznujejo stoto obletnico najstarejšega slovenskega vina Zlata trta 1917, 55 let priljubljenega štajerskega vina Haložan in 10. obletnico znamke vin Pullus, se zavedajo, da je sodelovanje ključ do uspeha, pa tudi, da lahko le z deljenjem izkušenj in znanja vsi vinarji skupaj zarišejo Slovenijo na vinski zemljevid sveta kot eno najboljših butičnih proizvajalk izjemnih vin.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (intervju) Slovenska vina višjega cenovnega razreda so vredna svojega denarja 1

Za naše spletno mesto O vinu je Robert Gorjak že drugo leto zapored pripravil vinski vodnik, ki bo izšel v teh dneh, spisal pa je tudi...

FINANCE
Slovenija
Slovenija Koliko vina zares pridelamo v Sloveniji? 1

Država je s tem, ko ni hotela urediti trga vina, spodbujala sivi trg in tako velike kleti postavila na trgu v popolnoma neenakopraven...

FINANCE
Članki
Članki Premierno: Vinski vodnik 2017

Vas zanima, kaj se vinskega dogaja v deželi tej? Pred nami je nova, druga izdaja vinskega vodnika O vinu, edinega relevantnega kataloga...

AGROBIZ
Novice
Novice Vinar leta 2017 je Vinakoper

Poleg vinarja leta so na Agri v okviru 43. strokovnega ocenjevanja Vino Slovenija razglasili šampione v 10 kategorijah vin; pri cvičku in...

AGROBIZ
Novice
Novice Na svetu za 8 odstotkov manj vina

Zaradi ekstremnega vremena je pridelava vina v Italiji upadla za 23 odstotkov, v Franciji za 19 odstotkov in v Španiji za 15 odstotkov; na...

OGLAS
FINANCE
DDV in poslovanje s tujino: kako ga pravilno obračunati

DDV sistem je nemalokrat zakompliciran, posebej pri poslovanju s tujino – pogoste so namreč dileme, ko je storitev predmet obdavčitve v...