Komentar

Je dogajanje na trgu nepremičnin zdravo?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
01.08.2017  20:00
Zanimivo, nobenemu od investitorjev se ni bilo treba kaj dosti ubadati z oglaševanjem stanovanj. Ljudje so prišli sami. To so sanje vsakega prodajalca.
Pred slabim letom dni smo v Financah objavili članek z naslovom Kdo bo kupil vsa ta stanovanja v Ljubljani?, v katerem smo našteli za okoli 1.300 stanovanj zaloge, ki bo pljusknila na ljubljanski...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Nepremičnine: Kakšna je v Ljubljani razlika med oglaševano in doseženo ceno stanovanj?

Časi za prodajalce so odlični, kupci za stanovanja plačujejo celo več od prvotnih pričakovanj prodajalcev

DRAŽBE
Članki
Članki Razkrivamo, kako so se na dražbah prodajala stanovanja v Ljubljani (I. del)

Največ zanimanja je za novejša stanovanja, kjer so se cene zvišale tudi za več kot polovico

FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Nepremičnine: Celovški dvori očitno razprodani, promet s stanovanji še naprej strmo raste

Skoraj deset odstotkov več transakcij s stanovanji – to kažejo neuradni in začasni podatki za prvo četrtletje v Ljubljani

FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Celovški dvori: na trg priletelo še nekaj stanovanj, kakšne so cene?

Videti je tudi prve poskuse prodaje stanovanj, kupljenih od DUTB – seveda po višji ceni

FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Na trgu nepremičnin je vroče. Kaj poganja cene in kako dolgo jih bo še? 17

Na ljubljanskem trgu nepremičnin padajo rekordi, vse več je vprašanj, do kdaj še lahko traja ta veselica

FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Stanovanjski sklad tišči glavo v pesek – težavo ima pred nosom, a se dela, da je ni 6

In tako dopušča sistem, ki daje več možnosti za nakup skladovih stanovanj tistim, ki izkoriščajo luknje v sistemu

DRAŽBE
Članki
PRO
Članki
Članki Kaj zares deluje pri iskanju in izboru kadrov?

Z dobrimi kadri lahko premikamo meje mogočega. So največja dodana vrednost in konkurenčna prednost podjetja. So gonilo našega razvoja...