(v živo s SMK) Kaj se lahko naučite od Porscheja in British Airways

30.05.2017  10:31
V Portorožu se je začela 22. Slovenska marketinška konferenca
(v živo s SMK) Kaj se lahko naučite od Porscheja in British Airways
Foto: Jure Makovec

»Svet se spreminja, imamo digitalno motnjo. Res je, lažje lahko komuniciram s strankami. Poveča pa se izbira. Vprašanje je, kako biti opazen. Težava z digitalom je, da če z njim ne delaš pravilno, pristaneš na dnu,« je na 22. Slovenski marketinški konferenci, ki se je danes začela v Portorožu, opozoril Kevin Gaskell, poslovni svetovalec, ki je sodeloval s Porschejem, Lamborghinijem, BMW.

Gaskell je ob tem dodal, da rek »prodaja reši vse«, ne drži povsem. »Da, prodaja reši vse, a le, ko ob tem ustvariš dobiček.«

Začnite s sanjami

Podjetja se lahko naučijo nekaj tudi od British Airways, ki je prejšnji konec tedna odpovedal več poletov zaradi težav z IT-sistemom. Prodaja niso le številke, je tudi zadovoljstvo. »Včeraj sem moral priti iz Londona sem, na SMK. Ni bilo jasno, kaj bo z British Airways, ali bom sploh lahko letel, gledal sem tudi, koliko časa mi bo vzelo, če se pač sam pripeljem … Ne kupujemo več le avta, poleta, kupujemo zadovoljstvo. Zakaj bi torej še kdaj izbral British Airways, če sem zadnjič letel s Turkish Airlines in je bilo vse super?« se je še vprašal Gaskell.

Ko pa začnete graditi znamko, morate začeti s sanjami. »Ko smo bili pri Porscheju na 32. mestu lestvice zadovoljstva z znamkami, smo si najprej za cilj določili, da bomo med prvimi 20, potem med desetimi, potem med prvimi petimi, potem pa smo si rekli, zakaj ne bi bili številka ena, saj smo Porsche? To so bile naše sanje in s skupnim delom nam je uspelo,« je povedal Gaskell.

Ko želite znamko tudi uspešno prodati, ne gre le za oddelek marketinga, ampak za celotno ekipo, celotno izkušnjo z znamko. »Ustvariti morate okolje, kjer vsak ve, kam sodi, kaj dela. To vodi vašo znamko. Tudi prodajalci morajo razumeti, kaj je izkušnja, ki jo ponujamo in želimo prodati v vožnji z BMW,« je še povedal Gaskell. Seveda pa ne smete pozabiti na sam izdelek, je še dodal. Zato morate kupcem povedati, zakaj je izdelek tak, kot je, kaj je na njem posebnega, kakšna tehnologija se skriva za njim ...

Gaskell pa je dodal še, da ni le digital motnja, motnja je tudi marketing. "Marketing je motnja za vaš posel, pripelje vas do novih uspehov. A kupcem morate ponuditi isto izkušnjo na vseh ravneh. Kjerkoli se stranka dotakne znamke, mora dobiti isto izkušnjo."

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

AVTO
Novice
Novice Porsche je zapeljal v Silicijevo dolino

Nemški proizvajalec športnih avtomobilov Porsche je odprl podjetje v Silicijievi dolini oziroma podružnico Porsche Digital, ki bo...

AVTO
Novice
Novice Porsche znova kralj Le Mansa

Ekipa Porsche v postavi Timo Bernhard, Brendon Hartley in Earl Bamber je zmagovalka 85. izvedbe vzdržljivostne avtomobilistične dirke 24...

FINANCE
Slovenija
Slovenija (intervju) Kevin Gaskell: Če je v podjetju vse pod nadzorom, delate prepočasi

Kevin Gaskell, poslovni svetovalec, ki je sodeloval s Porschejem, Lamborghinijem, BMW

FINANCE
Prodajajte izkušnjo, ne le izdelka 2

V Portorožu poteka 22. Slovenska marketinška konferenca

AVTO
Novosti
Novosti Najzmogljivejši porsche 911 vseh časov – vladar dirkališč

Zbirateljski porsche GT2 RS lahko vozi po cestah, na dirkališčih pa bo v zadrego spravil večino superšportnikov. Motor razvije norih...

PRO
Članki
Članki Bencinsko prednovoletno doživetje na Vranskem

Adrenalinska izkušnja varne vožnje zaposlenim pokaže, da je podjetju pomembna tudi osebna varnost zaposlenih v njihovem prostem času.