Najpodjetniška ideja: Ulla – opomnik, da ne pozabite spiti dovolj vode

Čas branja: 3 min
08.01.2017  22:30
Z okoli 100 tisoč lani prodanimi Ullami so v Ulla Labs presegli svoje načrte
Najpodjetniška ideja: Ulla – opomnik, da ne pozabite spiti dovolj vode

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Ali vsak dan spijete dovolj vode? Aplikacij in pripomočkov, ki vam sporočajo, koliko vode ste spili v dnevu, je na trgu kar nekaj. A Ulla ne rešuje težave pitja vode, ampak opozarja na pozabljanje pitja, pravi Cica Gajić Grabovac iz podjetja Ulla Labs, ki je izdelalo pametni opomnik za pitje vode.

Ulla je sicer prva taka naprava, ki so jo razvili v podjetju Ulla Labs, ni pa za podjetje to prvi izdelek s področja zdravja. Tako so že prej imeli aplikacijo DietPoint, ki ponuja načrte za hujšanje in si jo je že preneslo okoli pet milijonov uporabnikov.

A DietPoint je v podjetju, v katerem jih redno dela osem, zdaj zvezdniški položaj prepustil Ulli. Da pa je ta nastala, so potrebovali dobro raziskavo trga. Ta jim je vzela leto dni, pokazala pa je, da je delež ljudi, ki čez dan pozabi piti vodo, dovolj velik, da se splača razviti izdelek, ki jih bo opominjal na to.

Za signal navdih iskali v ladijskem prometu

Ullo lahko namestite na steklenico, kozarec, skodelico oziroma na karkoli, iz česar pijete vodo. Če imate steklenico v službi na mizi, bo Ulla zaznala, kdaj pridete v službo in se usedete za mizo, ter vas opomnila, da si natočite vodo. Če jo boste redno pili, vas bo Ulla pustila pri miru, ko pa boste pozabljivi, vas bo s svetlobnimi signali na pol ure opozarjala, da morate po vodo.

Pri frekvencah svetlobe, ki jih uporablja Ulla, so se po besedah Gajić Grabovčeve zgledovali po ladijskem prometu, saj je pomembno, da uporabnik opomnik zazna s perifernim vidom.

Pametna naprava, ki se ne vmešava v vaše delo

Če vas ni več v bližini, bo Ulla prešla v mirovanje, torej bo nehala opozarjati. »Uporabniku pravzaprav ni treba narediti ničesar, deluje prostoročno, hkrati pa ni vezana na telefon in vam zato ne prazni baterije v telefonu,« dodaja sogovornica. Je pametna naprava, ki vam ne bo naložila dodatnega dela, bo pa izboljšala kakovost vašega življenja, in to je njena največja prednost, še pravi Gajić Grabovčeva.

Odločilno je, kako se umestiš na trgu

Razvoj Ulle, ki je plod slovenskega znanja in tehnologije, je trajal približno leto dni, da pa so opomnik razvili uporabniku po meri, kot rečeno, so kar nekaj časa porabili za raziskave trga. Ta je med drugim pokazala, da je kar nekaj ljudi, ki za napravo, ki bi jih opominjala na pitje vode, niso pripravljeni odšteti več kot 20, 30 dolarjev. »Cenovna umestitev na trgu je odločilna, testiranja pa so nam pokazala, koliko je naš tipični kupec pripravljen plačati za tak izdelek. To je zelo pomemben podatek, saj na podlagi tega lahko organiziramo proizvodnjo, prodajne poti in trženjsko strategijo,« pravi Gajić Grabovčeva.

Letos tudi na CES

Ulla tako stane 25 evrov, lani so jih prodali nekaj manj kot 100 tisoč. To je, kot pravi sogovornica, preseglo njihova pričakovanja. Ulla, ki je na voljo v modri, zeleni, vijoličasti, beli, črni in rožnati barvi, se najbolje prodaja v zelenem in rožnatem odtenku. Sicer pa pri Ulli niti izbor barv ni bil naključen – tudi te so izbrali prek testiranja na trgu.

Njihov glavni prodajni kanal je splet, ciljajo pa tudi na to, da bi jim z Ullo uspelo prodreti v prodajo na drobno. »Zavedamo se, da moramo krepiti tudi druge prodajne kanale. Za nas bo lokalizacija pomembna pot, kako bomo tudi naprej iskali kupce. Ne ciljamo pa na sodelovanje s posameznimi trgovinami, ampak se povezujemo z lokalnimi distributerji, ki bodo Ullo umestili na svoje trge,« pravi sogovornica. Letos pa so tudi že bili na CES (Consumer Electronics Show), ki je bil v Las Vegasu ta konec tedna.

Glavni trg so ZDA

Ullo prek spleta prodajajo povsod po svetu, njihov glavni trg pa so ZDA, ki jim sledijo Kanada, Avstralija in Evropa. Pa Slovenija? Ta je pomembna predvsem z vidika sklepanja ključih partnerstev na dobavni poti, saj je Ulla izdelek, ki se izdeluje v Sloveniji, pravi Gajić Grabovčeva.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...

FINANCE
Članki
Članki Evropska komisija: Zaupamo vodstvu Mariana Rajoya, da bo rešil zadevo 57

Dan po nedeljskem katalonskem referendumu je prinesel prvi uradni odziv evropske komisije