Skrčflacija: do večje marže po formuli manj za enako ceno?

05.12.2016  22:30
Zaradi cenovne občutljivosti podjetja za manjšo količino izdelka poskušajo ohraniti enako ceno
Skrčflacija: do večje marže po formuli manj za enako ceno?
Čokolada toblerone je v Veliki Britaniji od nedavnega na voljo v 150-gramski embalaži, nič več v 170-gramski, pri čemer multinacionalka Mondelez International ceno ohranja enako. Razlika je očitna, čokoladnih »gor« je po novem manj. Podobno po brexitu v zadnjem času počnejo še nekatera podjetja v prehrambni industriji, takšne poslovne poteze pa se je prijel izraz shrinkflation oziroma skrčflacija. Foto: Aleš Ruter
Zmanjšanje količine čokolade s 170 na 150 gramov, cena ostane nespremenjena. To je odgovor ameriškega prehrambnega velikana Mondelez International, imetnika blagovne znamke Toblerone, na brexit...
Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Prebrali ste 5% članka.

BERITE NAPREJ...

Z uporabniškim imenom lahko BREZPLAČNO preberete 5 člankov mesečno.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.