Oglasno sporočilo

1:0 za Francoze na nemškem terenu

Čas branja: 3 min
15.06.2016  10:20
Renault talisman - drzna, udobna, tehnično napredna in dostopna limuzina za ves svet.
1:0 za Francoze na nemškem terenu

Prestižni avtomobili so bili v preteklosti ponos Francije, ki je tako predstavljala svojo raznovrstnost, inovativnost in tudi nekaj tehnične posebnosti.

Renault si je ime gradil s petvratnim modelom 25, pozneje s safranom in vel satisom, ki je z dvignjeno streho, skoraj enoprostorsko zasnovo in zelo nenavadno obliko prinesel svežino in prodajno alternativo vselej trdnim nemškim znamkam.

Vsi prestižni francozi so imeli razkošno opremo, velike bencinske in dizelske motorje in kar nekaj posebnosti. Renault se je nato usmeril na poslovna vozila, kjer je zadnjih 22 let uspešno vztrajal z laguno, nato pa obrnil nov list.

S talismanom so pri Renaultu za kupce ponudili nekaj novega in drugačnega, saj so bili v tem razredu že od nekdaj znani (tudi) po petvratnih kombilimuzinah. Renault je namreč pozabil na petvratno zasnovo lagune, ponovni vstop v srednji razred, ki ga zadnja leta obvladujejo nemške znamke, nadaljuje z limuzino talisman in njegovo karavansko različico grandtour.

S talismanom skuša Renault zagotoviti prepoznavnost v vseh ključnih lastnostih, ki so še posebej pomembne za avtomobile in kupce v tem segmentu: oblika, kakovost, inovativnost in storitve.

Renault-Talisman-Estate-2016-1600-01.1465471380.jpg.s.960px.jpg

Imena, ki jih Renault v zadnjem času daje svojim modelom, so izbrana tako, da simbolično odražajo obliko in značaj avtomobila na vseh trgih, kjer so naprodaj.

Talisman je karizmatično ime, ki pričara občutek zaščitništva in moči, je lahko izgovorljiv in razumljiv po vsem svetu. Ime poudarja tudi močan značaj avtomobila in energijo, ki jo ta izžareva, kombinacija čvrstih oblikovnih potez in novih tehnologij pa izraža skrb za varnost in zaščito.

Prvi korak je talismanu uspel, saj je v izboru Financ osvojil prestižno nagrado Poslovni avto leta 2016 - prepričal je novinarsko žirijo in bralce.

Po vzoru novega espaca so namreč tudi v talismanu nakopičene odlike, katerim je Renault dodal privlačno obliko, udobno, prostorno in dodelano notranjost ter številne tehnološke novosti (4Control, krmiljene blažilnike, tehnologijo Multi-Sense, napravo R-Link2, prostorski zvok Bose...), ki udobnost in užitek v vožnji dvigujejo na višjo raven - tako za voznika kot tudi za vse potnike.

Renault-70816-global-en.1440594607.jpg.c.960px.jpg

Francozi so vse skupaj zapakirali v drzno in čutno limuzino, ki z merami prekaša prestižne Renaulte preteklosti, čeprav ti sodijo razred višje. Limuzino je potegnil do 4,85 metra zunanje dolžine, karavana za centimeter dlje, na 2,81 metra medosne razdalje pa talisman ponuja ključ do ugodja, veliko prostora in odlagališč za drobnarije, potnikom spredaj pa so pri Renaultu že kar tradicionalno namenili široke in udobne ter temeljito nastavljive sedeže.

Talisman tekmece prekaša v širini kabine, pri prostoru za kolena potnikov na zadnji klopi pa s 26,2 centimetra sodi med največje v razredu. Enako velja za 608-litrski prtljažnik limuzine, kar je največ v razredu, in 572 do skoraj 1.700 (ob podrti zadnji klopi) v karavanskem grandtourju. Kabino so očistili kopice gumbov, ukaze pa spravili na pokonci postavljen 8,7-palčni zaslon na dotik.

Renault-Talisman-2016-1280x960-wallpaper-13.1436192455.jpg.s.960px.jpg

Pri motorjih je Renault velike šestvaljnike iz preteklosti postavil v muzej. Talisman ima kljub zajetnim meram le 1,5- in 1,6-litrske motorje. Osnovni 1.5 DCi 110 je namenil velikim voznim parkom podjetij, z močjo 81 kilovatov in pospeškom do stotice 11,9 sekunde bo ustrezal službeni voznikom, s skromnim izpustom 96 gramov ogljikovega dioksida na kilometer (to pomeni porabo 3,6 litra na sto kilometrov) pa zahtevnim pogojem podjetij glede izpustov. Zasebne kupce utegne talisman prepričati v bogatejših različicah z 1,6-litrskim turbodizlom s 96 oziroma 118 kilovati ter enako velikim bencinarjem s 110 ali 147 kilovati.

Renault-Talisman-2016-1600x1200-wallpaper-15.1436192741.jpg.s.960px.jpg

Doživetje vožnje v talismanu pa lahko prilagodite svojemu razpoloženju. S tabličnim računalnikom R-Link 2 aktivirate tehnologijo multi-sense, ki vam omogoča konfiguriranje vseh vgrajenih voznih tehnologij vozila: odziva motorja, prestavljanja dvosklopčnega samodejnega menjalnika, nastavitev sistema 4Control, čvrstosti vzmetenja, odzivnosti volana ter energijske porabe sistemov - v programu eco je denimo delovanje klimatske naprave bolj skromno.

Izberete lahko tudi vzdušje v avtomobilu: ton osvetlitve, način klimatske naprave, informacije, ki so prikazane na armaturni plošči, intenzivnost masažne funkcije itd.

V talismanu je na voljo tudi Renaultova inovacija 4Control, 4-kolesno krmiljenje, združeno z variabilnim vzmetenjem. 4Control omogoča obračanje zadnjih koles in izboljša manevriranje po mestu pri nizkih hitrostih, voznik pa s tem pozabi na velikost vozila.

Na odprti cesti 4-kolesno krmiljenje izboljša oprijem tako, da prilagodi odzivnost koles različnim površinam, premikom avtomobila in načinu vožnje za brezkompromisno lego na cesti. 4Control tako izboljša stabilnost vozila v zavojih, kar zagotavlja optimalen oprijem in vodljivost na odprti cesti ter varnost ob nenadni spremembi smeri zaradi izogibanja oviri. Napredni sistem 4Control vedno poskrbi za užitek, udobnost in varnost vožnje.

Ker prodajo narekuje tudi cena, pri Renaultu poudarjajo, da mora najboljši ostati dosegljiv. Talisman je tako med najbolj konkurenčnimi avtomobili svojega razreda tudi po stroških lastništva in uporabe. Izjemno ugodno ceno od 21.490 evrov, redni popust v višini 1.500 evrov ter brezplačno podaljšano jamstvo 5 let ali 150.000 km za vse kupce tako dopolnjuje še ugoden Paket 2016.

Kupci lahko izbirajo med obveznim in kasko zavarovanjem skupaj s petletno pogodbo o vzdrževanju, 0-odstotno obrestno mero ali paketom Full Premium. Zaradi zelo ugodne cenovne pozicije je talisman namenjen širšemu krogu kupcev in cilja na visok odstotek kupcev, ki so se doslej odločali za tekmece.

AVTO
PAL
PAL Renault talisman: vrnitev luksuznega Francoza 7

Po slabi izkušnji z laguno se Renault v poslovni razred vrača z limuzino in karavanom talisman. Ta ima vse, kar ponujajo tekmeci, in še...

AVTO
Novice
Novice Kako si je renault talisman privozil lovoriko slovenski poslovni avto leta 2016 2

Veliki Francoz je že prvo leto posegel po prestižni lovoriki, pojasnjujemo zakaj si jo zasluži

AVTO
Novosti
Novosti Renault se je spet naredil ''francoza'', a mu tega ne gre zameriti 2

Renaultova vožnja na slovenski trg poslovih limuzin je, kot v preteklosti, vratolomna, odločna in precej iskrena. Brez velikih besed, le...

AVTO
Testi
Testi Francoz s čarobno močjo 6

Francoski Renault se s talismanom vrača na pota stare slave. Poslovna limuzina z obliko pleni poglede, v najmočnejši različici in z...

AVTO
Posel
Posel Poslovni renault, v katerem naj bi kupci pozabili na laguno 4

Renault se po nekaj slabih poskusih vrača v poslovni razred z limuzino in karavanom talisman. Projekt vodi Hrvat Frano Šušnjara, ki se...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) 33-letni Hrvat, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred 19

Hrvat Frano Šušnjara vodi Renaultov razred poslovnih vozil, pri komaj 33-letih je zagrizel v kislo jabolko razreda, kjer je imel Renault...

AVTO
Testi
Testi Francozi se ne pustijo Nemcem 2

Prostoren in bogat poslovni Francoz z veliko dobrotami in klasično zasnovo, se podaja v boj za kupce v razredu, kjer kraljujejo Nemci

PRO
Članki
Članki (13. Agrobiznisov posvet) Kako zgraditi blagovno znamko v kmetijstvu?

Kmetje in drugi ponudniki lokalne hrane vse bolj ugotavljajo, da morajo toliko časa, kot ga porabijo za pridelavo, vložiti tudi v...