Najpodjetniška ideja: Hosekra nove mobilne hiše big berry trži kar v kampu v Metliki

Čas branja: 2 min
05.06.2016  22:30
Stanejo 25 tisoč evrov brez DDV, tržijo jih po vsem svetu, letos bi jih radi prodali 90, prihodnje leto pa 200
Najpodjetniška ideja: Hosekra nove mobilne hiše big berry trži kar v kampu v Metliki
Med tremi tipi mobilnih hiš je največ zanimanja za rjave brown berry, ki so namenjene kampiranju v gorah in ob jezerih.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Orange dodaj
Boštjan Hostej dodaj

Hosekra, podjetje iz Slovenske Bistrice, je razvilo inovativne mobilne hiše nove generacije big berry. Izdelane so o načelu pasivnih hiš, načrtoval pa jih je italijanski oblikovalec Alessandro Rado. Ponujajo tri tipe hiš - blue berry za morje, brown berry za gore in jezera in orange berry za kampiranje v mestih. Tudi tržijo jih inovativno - z luksuznim letoviščem Big berry v Metliki ob Kolpi, kjer mednarodna ekipa mladih skrbi za spletno trženje.

Nove mobilne hiše imajo panoramska okna in vrata, kar jim daje moderen videz. Velika senčila zagotavljajo optimalno senčenje in dodatno varnost. Podvozje inovativnih mobilnih hiš je sestavljeno iz kombiniranega aluminija in cinka, kar zagotavlja dobro stabilnost, hkrati pa optimalno mobilnost.

 

Navpično sestavljanje

Dodatna posebnost mobilnih hiš je, da so v nasprotju z drugimi na trgu navpične in jih lahko modularno sestavljajo. So za 30 odstotkov višje od hiš drugih ponudnikov, zaradi naklona strehe pa so videti kot prave hiše in se bolje zlijejo z okolico. Hiše izdelujejo iz visoko kakovostnih materialov, kot so javorjev les, nerjaveče jeklo in aluminij. Koncept hiš ima dolgoletno garancijo, kar je dokaz vzdržljivosti in novost v svetu, pojasnjuje Boštjan Hostej, direktor Hosekra Group. Za različno uporabo ponujajo tri tipe hiš - blue berry je prilagojen morju, brown berry kampiranju v gorah in ob jezerih, orange berry pa za mesta in bližino avtocest.

Zasnoval jih je Alessandro Rado, direktor italijanskega oblikovalskega studia Dogtrote. »Italija ima več kot 40-letne izkušnje z izdelavo mobilnih hiš in zato se nam je zdelo logično, da k sodelovanju pritegnemo najboljše. V Sloveniji žal ne premoremo znanja in izkušenj, ki bi omogočali vrhunsko izvedbo. Poleg tega ima italijansko oblikovanje svetovni sloves,« o razlogih za izbiro tujega oblikovalca pravi Boštjan Hostej.

 

Kupce iščejo po vsem svetu

Mobilne hiše podjetja Hosekra so naprodaj po vsem svetu. Ker jih je mogoče zložiti v zabojnik, je pošiljanje preprostejše. Ciljni kupci so tako posamezniki kot tudi upravljavci kampov. Stanejo 25 tisoč evrov brez DDV. Trenutno je največ zanimanja za zemeljski tip hiše brown berry. Letos želijo prodati 90 hiš, prihodnje leto pa 200.

V Hosekri, ustanovljeni pred 25 leti, so prve mobilne hiše izdelali pred sedmimi leti. Vsa leta so ves dobiček vlagali v inovativne tehnologije in procese, zato težko ocenijo, koliko jih je stal razvoj nove generacije hiš big berry.

 

Za trženje so postavili kar luksuzni kamp

Za trženje so v Hosekri razvili koncept luksuznega kampa Big berry, ki ga želijo širiti po načelu franšize. »Naročnik, ki že ima svoj kamp ali ga načrtuje, poleg mobilnih hiš prejme natančno izdelan in preverjen koncept trženja, ki je prenosljiv na druge trge,« razlaga Hostej. Za mednarodno ekipo mladih pa so se odločili, ker so želeli vključiti več različnih pogledov, znanj in izkušenj, ki so nujno potrebni za preboj na mednarodnih trgih. S takšnim trženjem in promocijo bi radi kar najhitreje vzpostavili trdno blagovno znamko Big berry.

 

Za promocijo skrbi 200 novinarjev, blogarjev in podjetnikov

V kampu v Metliki od aprila do konca septembra gostijo več kot 200 novinarjev, blogarjev, malih podjetnikov in sodelavcev z vsega sveta. Hkrati so v letovišče povabili ekipo študentov iz ZDA, Turčije, Finske, Nemčije, Rusije, Hrvaške ..., ki postavljajo koncept blagovne znamke hiš in skrbijo za mednarodno prepoznavnost. Hkrati v letovišču promovirajo ponudbo okoliških kmetij in drugih partnerjev ter ožje lokalne skupnosti, Bele krajine in celotne Slovenije.

 

Sodelujejo s kmetijami in lokalno skupnostjo

Vsak konec tedna organizirajo izlete za novinarje in druge goste po regiji in širše, denimo v Ljubljano in Postojno ter na Bled. Večerjo gostom kampa zagotovijo lokalne restavracije, zdrav zajtrk pa okoliške kmetije. Da v kampu ni dolgčas, skrbi posebna ekipa z različnimi, tematsko obarvanimi dogodki. V kampu Big berry so postavili sedem hiš, velikih 34 kvadratnih metrov. Ena hiša je za dve osebi, ena za štiri, pet hiš pa je za šest oseb. Ob recepciji ponujajo veliko teraso s pogledom na Kolpo, peščeno igrišče za odbojko, igrišče z vadbeno opremo, kolesa in kajake ter zunanji žar. »Ta poslovni model že uspešno predstavljamo v Sloveniji in tujini,« še pravi Boštjan Hostej.

 

 


Več iz teme:  

Preberite tudi:

05.06.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....

FINANCE
Članki
Članki Kaj predlaga Juncker v svojem, šestem scenariju za prihodnost EU 3

Ta je utemeljen na treh vrednotah - svobodi, enakosti in vladavini prava, v njem pa je Juncker nanizal vrsto reformnih predlogov, med...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...