Jasovnik: Vas zanima, zakaj ni dvosmernega prometa skozi delujoč predor? Tu je odgovor!

Čas branja: 1 min
11.05.2016  17:01
Jasovnik: Vas zanima, zakaj ni dvosmernega prometa skozi delujoč predor? Tu je odgovor!

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Po današnji nesreči v predoru Jasovnik, zaradi katere je zaprt del avtoceste proti Ljubljani, se precej ljudi sprašuje, zakaj Dars ne uredi dvosmernega prometa skozi predor na drugi strani avtoceste (v smeri proti Mariboru) in se tako izogne zaprtju avtoceste. Vas zanima odgovor Darsa? Objavljamo ga v celoti:

"V primeru, da bi se v času zapore vzpostavil dvosmerni promet skozi drugo predorsko cev, bi to pomenilo obratovanje v nasprotju z projektiranim stanjem, za katerega je bilo pridobljeno uporabno dovoljenje in s tem ogroženo varnost uporabnikov.

Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".

Vseeno pa dobra novica

Prvič, Na Darsu pravijo, da bodo morda že jutri odprli prehitevalni pas skozi Jasovnik.

In drugič, Na Darsu pravijo, da bodo sanacijo predora združili z rednimi vzdrževalnimi deli.


Več iz teme:  

Preberite tudi:

11.05.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Danska investira štiri milijarde evrov, da bo bližje Nemčiji in EU 1

Tako na Danskem gradijo enotno gospodarsko območje: leta 2000 so državo z mostom Øresund povezali s Švedsko, zdaj gradijo predor do...

FINANCE
Članki
Članki Okostnjaki iz predora Markovec: Kako so ga biksali na Darsu in koliko bo to stalo 2

Dars izgublja tožbe, stroški gredo v nebo, nekatera dela na predoru Markovec pa bodo očitno plačana dvakrat

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Ob Darsovem razpisu za gradnjo druge cevi predora Karavanke obujamo spomine: tako je Ivan Zidar gradil prvo cev 1

Promet po obeh ceveh bo stekel šele leta 2025, po končani gradnji bodo namreč dve leti sanirali sedanjo cev

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....

PRO
Članki
Članki (Natečaj Agrobiznis hi-tech) Kako z novimi tehnologijami spraviti več od njive do mize?

Iščemo ponudnike in uporabnike novih tehnoloških rešitev, ki lahko izboljšajo učinkovitost skozi celotno prehransko verigo. Ste eni...