Armani še naprej modni kralj

24.01.2016  11:32
Italijanske luksuzne modne znamke krepijo prodajo in nadaljujejo razmah v Aziji (Versace ima novo trgovino v Ginzi v Tokiu), Giorgio Armani pa ostaja najmočnejša italijanska modna znamka.
Armani še naprej modni kralj

CanaliFW16-look-28.1453371848.jpg.n.720px.jpg
Canali

S tednom moške mode v Milanu (Milano Moda Uomo), končal se je v torek, se je začela nova sezona tednov mode - Milanu sledijo Pariz, London, New York ... - s trendi za jesen in zimo 2016/17. V italijanski modni prestolnici se je v petih dneh zvrstilo 39 modnih revij: od Ermenegilda Zegne, Versaceja, Salvatoreja Ferragama, Prade, Giorgia Armanija, Canalija, Diesel Black Gold do Dirka Bikkembergsa in Les Hommes. Ob revijah je bilo tudi več kot predstavitev modnih znamk; med temi tudi Trussardija in PORTS 1961, kjer je od konca leta 2014 sicer za ženske kolekcije kreativna direktorica Slovenka Nataša Čagalj, ki je pred tem delala tudi za Lanvin in Stello McCartney.

Giorgio Armani je številka ena

Po analizah modne in finančne revije Pambianco je med italijanskimi modnimi luksuznimi znamki na prvem mestu Giorgio Armani, sledijo Ermenegildo Zegna, Stefano Ricci, Dolce & Gabbana, Gianni Versace .. (na modnih revijah znamk Versace in Dolce & Gabbana v Milanu sta bila med manekeni tudi Slovenca Luka Mulec in Sebastjan Jenko.) Časopis je pri 50 znamkah preverjal prodajo doma in v tujini v letu 2014 (prihodki in čisti dobički). Vseh 50 podjetij je ustvarilo za 18,1 milijarde evrov, kar je 8,8 odstotka več kot leta 2013. Direktor Renzo Rosso, na primer, ustanovitelj družbe Only The Brave (OTB), v kateri so ob Dieslu še znamke Marni, Maison Martin Margiela in Viktor & ¬Rolf,¬ je v dobrem desetletju prihodke s treh milijard evrov povečal na skoraj 11 milijard. Leta 2014 je Diesel prodal za skoraj dve milijardi evrov džinsa, modnih dodatkov, ur, nakita in parfumov. Diesel ima v 80 državah 400 samostojnih trgovin in zaposluje šest tisoč ljudi.

Trussardi-Book-Uomo-FW16-04.1453372457.jpg.o.480px.jpg
Trussardi

Moški trendi za jesen in zimo 2016/17 iz Milana

. Nepogrešljiv kos bo usnjena jakna (Diesel Black Gold, Canali, DSquared2, Dirk Bikkembergs) in usnjeni dolgi plašči (Dirk Bikkembergs)

. Torbe za moške so še vedno velike, povečini usnjene, prav tako nahrbtniki. Vračajo se poslovne torbe v obliki retro 'aktovk' (Canali)

. V ospredju več znamk na tednu mode v Milanu so bili dolgi in ohlapni plašči iz volne, tvida, tehnoloških materialov, tudi v kombinaciji z usnjem (Canali, Calvin Klein Collection, Dirk Bikkembergs)

. Med barvami presenetljivo ni prevladovala črna. Veliko je temno modre (Diesel Black Gold), rjave in sive, pa oranžne, opečnate, rumene in vijoličaste (Canali, Trussardi)

. Pletenine - kot ponči, debelejši puloverji z vozli in oprijeti brezrokavniki - ostajajo med naj izbirami za jesen/zimo, najpogosteje iz alpake, kašmirja ali gabardena (Canali, Trussardi, Dirk Bikkembergs)

. Poleg plaščev bodo za jesen in zimo 2016/17 še aktualne tudi parke s kapucami (Diesel Black Gold) in obleke v karo vzorcu.

. Med opaznimi trendi je tudi krzno (goveja koža); kratke jakne tanjši daljši plašči (Canali, DSquared2)

. Navdihi za oblikovalce: motociklizem in mačo izgled (Dirk Bikkembergs), motivi Azije (DSquared2), svet rock glasbe (Trussardi), svetovljanski (Diesel Black Gold) in dandijevski izgled (Canali)

Look-1.1453372385.jpg.n.720px.jpg
Diesel Black Gold

Sledilci mode na Instagramu

Revija Pambianco piše tudi o številu sledilcev prestižnih in znamk hitre mode na Instagramu: med znamkami luksuza je imela leta 2015 največ sledilcev Victoria Beckham, skoraj osem milijonov, sledijo ji Chanel (7,8 milijona sledilcev), Louis Vuitton (7,6 milijona), Dior (skoraj sedem milijonov sledilcev), med italijanskimi znamki je najmočnejša pri sledilcih na Instagramu znamka Dolce & Gabbana s 6,7 milijona sledilcev. Pri 'hitri' modi ima največ sledilcev na Instagramu Nike (28 milijonov), potem Victoria's Secret (25 milijonov) in H & M z 10,5 milijona sledilcev. Zara je na šestem mestu (7,2 milijona sledilcev), Topshop na devetem mestu (5,5 milijona), Mango pa denimo na 11. mestu s 3,5 milijona sledilcev.

V Sloveniji spet Mango

Španska znamka Mango v Italiji odpira nove trgovine, vrača pa se tudi v Slovenijo; 1. februarja se bo odprla nova franšizna trgovina v City Centru v Celju, marca oziroma aprila pa še v City parku in v središču Ljubljane (samo z oblačili za ženske in otroke). Mangu prodaja še narašča: v 109 državah v 2.700 trgovinah je leta 2015 znamka ustvarila za 2,1 milijarde evrov prihodkov, za 9,3 odstotka več kot leta 2014.

V Sloveniji je sicer edina znamka za moška oblačila Sens; ta ima prenovljeno in še večjo trgovino v poslovni stavbi Diamant v Ljubljani. Po navedbah direktorice Zlate Zavašnik so bili prihodki te znamke leta 2014 slabih 450.000 evrov, čistega dobička pa okrog osem tisoč evrov.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Trendi
Trendi Moderno je biti zdrav, ne le lepo oblečen

KM20 v Moskvi in Ikona v Ljubljani

MANAGER
Manager
Manager O časih, ko je bila moda za Slovence praznik

Stane Jerko je s svojimi fotografijami dokumentiral vzpon slovenske modne industrije.

FINANCE
Trendi
Trendi V krutem svetu je treba najti prostor za lepoto

Intervju: Tomaž in Urška Draž, lastnika znamke Pletenine Draž, sta med najuspešnejšimi modnimi oblikovalci v Sloveniji

MANAGER
Manager
Manager Kako Dubaj postaja modna prestolnica

Dubaj, mesto predimenzioniranih nakupovalnih centrov, ima z industrijo, ki slovi po svoji revolucionarni odprtosti, velike načrte. Je...

FINANCE
Trendi
Trendi Estetsko in prefinjeno

Za zahtevne moške

FINANCE
Trendi
Trendi Decembrska razvajanja 1

Unikatna torbica iz pleksi stekla je plod sodelovanja modne oblikovalke Nine Šušnjara (po novem se njen znamka imenuje susnyara) in...

FINANCE
Trendi
Trendi V krutem svetu je treba najti prostor za lepoto

Predsodek, da so pletenine le doma narejeni razvlečeni puloverji, so vztrajno ter z veliko inovacij, kreativnega naboja in kakovosti...

PRO
Članki
Članki Ste v razpis dali prezahtevne pogoje? Zato boste plačali več

Ko pripravljate razpise, dajte izvajalcem možnost izbire. Drugače bodo stroške prevalili na vas, vi pa boste plačali več.