Komentar

Dva tedna mode v enem mesecu, v Ljubljani? Hm...

Čas branja: 1 min
26.11.2015  22:30
Še lani je, po najhujši krizi v letih 2009 in 2010, modna industrija, zlasti zaradi rastočih trgov Kitajske in Južne Koreje, brstela in spet skoraj presegala finančne rekorde.

Obveščaj me o novih člankih:  

A se je tudi v četrti najmočnejši industriji na svetu, zlasti na področju luksuza, rast malo ustavila. Nekoliko je ob sapo kitajsko gospodarstvo, velike modne znamke (Giorgio Armani, Salvatore Ferragamo, Louis Vuitton, Prada...) so se izčrpale zaradi velikanskih vložkov v nove velike trgovine na azijskih trgih, od premnogih tednov mode po vsem svetu pa so upehani tudi kreativni direktorji največjih modnih imen. Dior je zapustil Raf Simons, Lanvin pa Alber Elbaz. Alfa in omega modnega novinarstva Suzy Menkes je ob tem zapisala, da imajo ti oblikovalci na čelu modnih imperijev vse, od osebnih asistentov, šoferjev in drugih privilegijev, a jim za čedalje bolj množično proizvodnjo oblačil zmanjkuje - časa. Pravi, da je modna industrija, zlasti luksuzni del, ta hip v precej slepi ulici.

In potem se nam v Sloveniji, ko je modna industrija na tleh, zgodita kar dva tedna mode v manj kot mesecu dni. Konec oktobra prvi Mercedes-Benz Fashion Week v Ljubljani (MBFWLJ), pred nekaj dnevi pa še tretji LJFW. Kako, zakaj? Saj sploh nimamo več prave industrije oblačil, mur, labodov, iuvejev, rašic (vsaj ne tiste prave) ni več, pravih kupcev slovenske mode še manj. Sprašujem se, mar naši organizatorji tednov mode ne vedo, da je Fashion Week predvsem - posel. Vsaj v tujini je tako, predvsem v Italiji, Franciji, ZDA, Veliki Britaniji, Španiji, Nemčiji...

Seveda razumem oblikovalce, da bi želeli pokazati, kaj in kako delajo, ter da je to skoraj edina priložnost zanje, saj jih večina nima denarja za svoje lastne modne šove (TRENDI smo jim zadnja leta dajali priložnost), manj pa prireditelje, ki očitno ne razumejo povsem, kaj zares pomeni Fashion Week. To na primer ni enkratna videoprojekcija nekaj oblačil desetih oblikovalcev, ne nazadnje si ti, ki že več let ustvarjajo na naši sceni, zaslužijo vseeno nekaj več, če že sestavijo kolekcijo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Trendi
Trendi XXL bega oblikovalce 33

Prodajalci so zaradi ignorance industrije oblačil za močnejše postave ob bogastvo

FINANCE
Trendi
Trendi Mercedes za slovensko modo

Modni zanesenjaki se že nekaj tednov sprašujejo, ali bomo imeli jeseni v Ljubljani kar dva tedna mode.

FINANCE
Trendi
Trendi Modni šov brez (poslovnega) učinka

Modni šov brez (poslovnega) učinka

FINANCE
Trendi
FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

PRO
Članki
Članki Bi šli na svoje? Kaj morate vedeti?

Izbira stanovanjskega posojila in ustreznega zavarovanja zahteva čas za razmislek in ustrezne informacije.