Robert Craven: Najprej je treba iti ven iz pisarne

Čas branja: 2 min
21.05.2015  10:07
Ustanovitelj svetovalnega podjetja The Directors' Centre
avtor

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Robert Craven je eden najboljših neodvisnih podjetniških mislecev v Veliki Birtaniji, ki ga je Financial Times označil za podjetniškega guruja. Na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu 26. in 27. maja bo govoril o tem, kakšen je uspešen marketing, zakaj so nekateri tržniki boljši od drugih, kako naj podjetja uporabljajo nova orodja in poslovne modele, da bi bila bolj osredotočena na stranke, in kako vnesti filozofijo zagonskih podjetij v tradicionalno poslovanje.

Zakaj poslovneži ne počnejo tega, kar vedo, da bi morali? Zakaj ne preidejo od besed k dejanjem?

Laže je govoriti kot ukrepati. Stvar je v tem, da se večini ljudi pogleda skozi prste. Za svoja dejanja moramo biti odgovorni. Posledice morajo biti tako za uspeh kot za polom. Vse prevečkrat si lahko dovolimo ustvariti rezultate, ki ne dosegajo pričakovanj. Sistemi namreč niso oblikovani tako, da bi nagrajevali odličnost in »kaznovali« neuspeh. To spodbuja kulturo samozadovoljstva, zlasti če postanejo rezultati, ki ne dosegajo pričakovanj, sprejemljivi.

Kakšen je uspešen tržnik?

Usmerjen je v rezultate, vendar želi hkrati videti stvari s stališča stranke. Bistvo ni v tem, kaj lahko s svojimi izdelki in storitvami doseže, temveč kaj lahko naredi za svoje stranke. Ne osredotoča se na zadnje modne muhe, temveč na celotno sliko. Na primer prepozna, da je digitalno le del celotne slike, in ne posel. Sledilcev in klikov na spletnih straneh ne obravnava kot ustvarjanje donosa in dolgoročne zvestobe strank. Poudarek daje potrebam strank, sporočilu in vzpostavljanju pristne privrženosti. Navsezadnje se večina strank mnogo bolj zanaša na ustna priporočila kot na oglaševalske kampanje.

craven-robert-01-xx.1432137872.jpg.n.600px.jpg

Kako lahko velika in uveljavljena podjetja uporabijo miselnost zagonskih podjetij?

Enkratno vprašanje. Manjša podjetja so bolj urna in odzivna kot velika uveljavljena podjetja. Hitreje sprejemajo odločitve. Rezultati so vidni hitreje. Posledice neuspeha so pogosto absolutne, zato je pomembno, da se ne zmotijo. Pri manjših podjetjih ni prostora za neuspeh. Takšno razmišljanje se lahko vzpostavi v določenih velikih podjetjih, vendar to zahteva previdno izbiro ljudi in po vsej verjetnosti je treba tudi ustanoviti enoto, ki je ločena od kulture preostalega dela podjetja. Poleg tega je treba posnemati lastnosti, ki veljajo za mala podjetja - omejeni viri, vodoravna organizacijska sestava, minimalno število pravil, pozitivno usmerjena miselnost.

Katera marketinška orodja bi priporočili podjetjem, da bi okrepila osredotočenost na stranke?

Obstaja malo morje novodobnih orodij, ki tržnikom pomagajo pridobiti vpogled v stranke. Ne glede na to pa morajo tržniki včasih oditi na teren in se srečati s svojimi strankami. Seveda moramo izmeriti in oceniti svoje aktivnosti. Seveda moramo biti v osnovnih stvareh še boljši kot kadarkoli prej. A najprej je treba iti ven iz pisarne, se pogovarjati s strankami in poslušati njihove odgovore. Ni dovolj, da le sedite v pisarni na sedežu podjetja in se ubadate z Excelovimi tabelami ter se osredotočate na donosnost naložb.

Je dovolj, da je podjetje osredotočeno na stranke, ali potrebuje še kaj več?

Ni dovolj, da se le osredotočite na stranke. Želeti si morate postaviti v strankine čevlje. Ne nazadnje, zakaj naj bi stranke kupovale od vas, če lahko kupujejo pri konkurenci? Kaj je tisto, kar vas loči od drugih?


Več iz teme:  

Preberite tudi:

19.12.2015
19.05.2015
14.05.2015
15.05.2015
22.05.2015
24.05.2015
25.05.2015

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Dvajsetletna pot do revolucije v kuhinji

Patentirani sistem Albina Smrketa za upravljanje gospodinjskega štedilnika po novem uporablja Gorenje, kmalu ga bosta še eden izmed...

MANAGER
Manager
Manager Intervju: Ko delate pravo stvar, običajno razočarate ljudi

Kako Guy Spier, nekonvencionalni vlagatelj, ki se zgleduje po Warrenu Buffettu, vidi trge, kapitalizem in osebni uspeh.

FINANCE
Članki
Članki Armenski genocid in slovenska krivda 5

Resnica ne more biti žrtev semantičnega izmikanja pravemu imenu, ko so v ozadju človeško trpljenje, vojni zločini in celo genocid.

FINANCE
Članki
Članki Goran na Nizozemsko, Barbara testira izdelek, Borja se je odločil za zavod

Trije podjetniki, ki jih revija Moje finance spremlja od septembra lani, se srečujejo z novimi izzivi; kaj jim svetujejo strokovnjaki?

FINANCE
Članki
Članki Mirno dihanje pilota Lubitza 13

Zakaj je letalska katastrofa v francoskih Alpah za naš občutek varnosti hujša nočna mora od terorizma..

FINANCE
Članki
Članki Socialistični duh v bruseljski četrti 1

Na Rue d'Alliance na številki tri je živel Moses Hess, socialist, novinar po poklicu. Kot Marx in Engels je pisal za Rheinische Zeitung,...

FINANCE
Članki
Članki Slovenska krščansko-liberalna stranka? Hm. 132

Po vsebini mora NSi svoj liberalizem postaviti nekoliko v ozadje in postati, če želite, žlahtna konservativna stranka.

OGLAS
FINANCE
Dobrodošli v svet poslovno zdravega blagostanja!

AGRA 2019 bo v Gornji Radgoni od 24. do 29. avgusta s svojo 57. ponovitvijo eden najpomembnejših mednarodnih kmetijsko-živilskih sejmov v...