Za tir in Luko v španovijo z Deutsche Bahnom in Maerskom?

Čas branja: 2 min
16.02.2015  22:30
Krožijo neuradne informacije, da bo vlada v projekt gradnje drugega tira povabila nemške železnice Deu­tsche Bahn in danskega logista Maersk. A z infrastrukturnega ministrstva, ki vodi 1,4 milijarde evrov vreden projekt, ki ga bodo čez devet dni prijavili za evropska sredstva, odgovarjajo: »Sploh se še nismo z nikomer pogovarjali.«

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Članki
Članki Pa kaj, če nimamo pojma, kako bomo drugi tir sploh plačali, a ne?! 8

Državne naložbe se navadno podražijo; finančna konstrukcija bi morala biti trdna, preden Evropo prosimo za denar

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir: finančna konstrukcija ali konstrukt 1

Teden pred prijavo na razpis za evropska sredstva je financiranje drugega tira še vedno povsem zavito v meglo. Med možnostmi tudi...

FINANCE
Članki
Članki Ne naše ne vaše, normalne! 3

Privatizacija bi rešila vse težave z »našimi« in »vašimi«, predvsem pa z neučinkovitim upravljanjem premoženja.

FINANCE
Članki
Članki Naši tiri, naše ceste, naše banke! 11

V Sloveniji je racionalnost nerazumna.

FINANCE
Članki
Članki Zazri se v nas: pet, šest nas tu visi* 89

Kaj lahko pričakuje premier, če za ministra vzame nekoga, ki privatizacijo razglaša za veleizdajo? In ki, mimogrede, ni bil sposoben...

FINANCE
Članki
Članki Intervju: Če se ne bo dalo delati, bom odšel 8

Torbjörn Månsson, izvršni direktor DUTB, pred katero so kadrovske zamenjave

OGLAS
FINANCE
Članki
Članki Koliko denarja odnesejo težave z informacijsko tehnologijo

Več kot polovica IT-proračuna gre za reševanje težav, ki jih povzroča nedelujoča strojna in programska oprema