Tako smo leta 2005 »gradili« drugi tir z javno-zasebnim partnerstvom

Čas branja: 4 min
15.02.2015  18:28
Nizozemci so nam v deset let stari strategiji za JZP svetovali stabilno prometno politiko; od takrat smo zamenjali sedem ministrov
Študija iz leta 2005 kaže, da je takratni minister Janez Božič že razmišljal o gradnji drugega tira z javno-zasebnim partnerstvom. Po desetih letih je vse po starem, v Avstriji pa so se medtem...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako okoli nas pripravljajo infrastrukturo za nove čase

Do leta 2050 naj bi se obseg pretovora po svetu po napovedih OECD početveril; kako Italijani, Avstrijci, Nemci in Madžari pripravljajo...

FINANCE
Članki
Članki Pa kaj, če nimamo pojma, kako bomo drugi tir sploh plačali, a ne?! 8

Državne naložbe se navadno podražijo; finančna konstrukcija bi morala biti trdna, preden Evropo prosimo za denar

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir med miti in resnico ali kako manj udariti davkoplačevalce 6

Kako bi se morala država pripraviti na drugi tir

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir da, a za pol ceneje 5

Da bi se naložba v drugi tir kadarkoli povrnila davkoplačevalcem, bi bilo treba bodisi strošek naložbe znižati za polovico bodisi...

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir: finančna konstrukcija ali konstrukt 1

Teden pred prijavo na razpis za evropska sredstva je financiranje drugega tira še vedno povsem zavito v meglo. Med možnostmi tudi...

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir, Cerarjev glavni zombi 3

Od septembra do zdaj ministru Gašperšiču še ni uspelo najti niti enega odgovora na neznanke gradnje drugega tira

FINANCE
Članki
Članki Halo, premier Cerar, ste še z nami? 33

Neizmerno žalostno je, da se SMC ukvarja s praznikom namesto s tem, kje bodo službe. Ker praznik nam ne bo dal suverenosti, službe pa.