Tako smo leta 2005 »gradili« drugi tir z javno-zasebnim partnerstvom

Čas branja: 4 min
15.02.2015  18:28
Nizozemci so nam v deset let stari strategiji za JZP svetovali stabilno prometno politiko; od takrat smo zamenjali sedem ministrov

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako okoli nas pripravljajo infrastrukturo za nove čase

Do leta 2050 naj bi se obseg pretovora po svetu po napovedih OECD početveril; kako Italijani, Avstrijci, Nemci in Madžari pripravljajo...

FINANCE
Članki
Članki Pa kaj, če nimamo pojma, kako bomo drugi tir sploh plačali, a ne?! 8

Državne naložbe se navadno podražijo; finančna konstrukcija bi morala biti trdna, preden Evropo prosimo za denar

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir: finančna konstrukcija ali konstrukt 1

Teden pred prijavo na razpis za evropska sredstva je financiranje drugega tira še vedno povsem zavito v meglo. Med možnostmi tudi...

FINANCE
Članki
Članki Naši tiri, naše ceste, naše banke! 11

V Sloveniji je racionalnost nerazumna.

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir, Cerarjev glavni zombi 3

Od septembra do zdaj ministru Gašperšiču še ni uspelo najti niti enega odgovora na neznanke gradnje drugega tira

FINANCE
Članki
Članki Železnica do Kopra in polet na Mars 19

Konec meseca se izteče rok za evropsko sofinanciranje nove železniške proge do Kopra, katere gradnja bi bila verjetno nesmiselna.

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura To so največji infrastrukturni projekti v Evropi

S proračunom skoraj 21 milijard evrov je londonski Crossrail največji projekt, predor Gotthard je stal približno devet milijard, sledi...

PRO
Članki
Članki Zakaj je pravi čas, da postanete aktivni trgovalec

Vse več se govori o naslednji krizi in to na finančne trge vnaša nihajnost, ki pa je odlična priložnost za aktivne trgovalce....