Drugi tir: za ekonomsko upravičenost vsaj dvakrat več prevoza

09.02.2015  13:26
Luka Koper predvideva 20 milijonov ton, proga "zahteva" vsaj 48 milijonov ton
Da bi bil projekt drugega tira ob financiranju s posojili finančno vzdržen, bi bilo potrebno po tem odseku letno prepeljati vsaj 48 milijonov ton ali dvakrat več, kot se bo ob zelo dobri rasti...
Več iz teme:  

Prebrali ste 12% članka.

BERITE NAPREJ...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Članki
Članki Drugi tir: finančna konstrukcija ali konstrukt 1

Teden pred prijavo na razpis za evropska sredstva je financiranje drugega tira še vedno povsem zavito v meglo. Med možnostmi tudi...

FINANCE
Članki
Članki Pa kaj, če nimamo pojma, kako bomo drugi tir sploh plačali, a ne?! 8

Državne naložbe se navadno podražijo; finančna konstrukcija bi morala biti trdna, preden Evropo prosimo za denar

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako okoli nas pripravljajo infrastrukturo za nove čase

Do leta 2050 naj bi se obseg pretovora po svetu po napovedih OECD početveril; kako Italijani, Avstrijci, Nemci in Madžari pripravljajo...

FINANCE
Članki
Članki Za tir in Luko v španovijo z Deutsche Bahnom in Maerskom? 2

Krožijo neuradne informacije, da bo vlada v projekt gradnje drugega tira povabila nemške železnice Deu­tsche Bahn in danskega logista...

FINANCE
Članki
Članki Proračun 2015: Četrtino več za pisarniški material 1

V parlamentu je rebalans letošnjega proračuna, s katerim se primanjkljaj s prej načrtovanih 860 milijonov evrov povečuje na 1,385...

FINANCE
Članki
Članki Zmagovalci in poraženci rebalansa proračuna za 2015 7

Dobre volje so lahko podjetja, ki bodo sodelovala pri sanaciji železniškega sistema

FINANCE
Članki
Članki Naši tiri, naše ceste, naše banke! 11

V Sloveniji je racionalnost nerazumna.

PRO
Članki
Članki Naj vas poraba goriva ne vrže iz tira

Ali verjamete podatkom o uradni porabi goriva pri novih avtomobilih, potem pa v praksi le začudeno gledate, kako je to mogoče? Niste...