Trgovske znamke ne bodo izrinile proizvajalčevih znamk

Čas branja: 1 min
08.10.2014  22:30
Povzemamo štiri poudarke z včerajšnje 6. konference Prodaja in marketing na policah, ki je v Ljubljano privabila okoli 150 strokovnjakov za trženje iz trgovskih družb in njihovih dobaviteljev.

1. Trgovske in proizvajalčeve znamke. Trgovci povečujejo ponudbo izdelkov za široko porabo (FCMG) pod trgovsko znamko. Pri Konzumu in Mercatorju to ni glavna naloga, saj želita ohraniti znane znamke proizvajalcev. A da sta konkurenčna, morata kupcem ponuditi vse, kar ponujajo tudi drugi trgovci, pravi Jure Radoš, direktor poslovnega področja tradinga in category managementa v Konzumu. Pričakuje, da prodaja trgovskih znamk v obeh podjetjih ne bo presegla 25 odstotkov. »Znamke proizvajalcev se morajo temu prilagoditi, denimo z inovacijami v blagovnih skupinah, kot aktivna znamka pa lahko držijo trgovsko znamko pod nadzorom,« dodaja Radoš.

2. Partnerstvo in izmenjava znanj. Kot Radoš tudi Irena Novinec, direktorica Orbica, poudarja partnerski odnos med proizvajalcem, trgovcem in distributerjem. Prodaja na policah se začne pri proizvajalcu, zato naj ta prouči, ali se mu na tujih trgih še splača ohraniti svoje podjetje ali je bolje, da poišče distributerja. Z njim naj proizvajalci izmenjujejo znanja, od njega naj zahtevajo podjetniški pristop in ga upoštevajo kot lastno podjetje, še pravi Novinčeva.

3. Digitalni kanali. Tesco pričakuje, da bo četrtino prihodkov ustvaril v digitalnih kanalih. Zato naj klasični trgovci začnejo razmišljati, kako bodo vpeljali splet kot nov prodajni kanal. Vlaganja v spletno prodajo v kratkem času sicer ne dajo rezultatov, a je jasno, da bo vloga digitalnih kanalov vse večja. Spletna prodaja je za klasične trgovce lahko razlikovalna prednost, je na konferenci v organizaciji Poslovne akademije Finance povedal Marko Derča, starejši svetovalec iz AT Kearneyja.

4. Promocije. Po Nielsnovi raziskavi kar 97 odstotkov Slovencev pravi, da so jim nižje cene najpomembnejša oblika promocij. Da bi se trgovci izognili prehudim medsebojnim cenovnim vojnam, jim Alek­sandar Bijelić iz podjetja za tržne raziskave Nielsen svetuje, naj z dobavitelji uporabljajo celoten splet promocij. Tudi večja pakiranja in prodajo več izdelkov za ceno enega.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kako je Trump stresel trge, ker je zaostril odnose s Kitajsko ... in napadel šefa Feda 5

Na ameriškem trgu se je petek, ko bi morali premlevati odlomke iz govora šefa ameriške centralne banke Jeroma Powella v Jackson Hole,...

MANAGER
Manager
Manager Rekreacija v naravi cveti - kako znamo s tem služiti Slovenci 1

Leta 2017 je bilo rekreativcev na prostem po svetu 566 milijonov, leta 2023 jih bo po ocenah že 1,26 milijarde, ki bodo samo prek spleta...

MOJEFIN
Zaslužek
Zaslužek (intervju) Na borzi si ne želim le državna, ampak tudi ambiciozna zasebna podjetja 1

Pošta Slovenije, HSE, Slovenske železnice, Dars, elektropodjetja ... je našteval predsednik uprave Ljubljanske borze Aleš Ipavec...

SUBV
Članki
FINANCE
K ministru Šabedru namesto Stoparja še Natalija Pavlin iz UKCL 1

V UKCL je bila Pavlinova leto dni, prej je delala v Semenarni Ljubljana, tako kot minister za zdravje

FINANCE
Članki
Članki V Bruslju snujejo načrt za stomilijardni sklad za spodbudo evropskih šampionov 2

Pri Politicu so pridobili vpogled v obsežen nabor možnih pobud, za katere bruseljski uradniki menijo, da bi jih evropska komisija lahko...

FINANCE
Peti telekomunikacijski prevzem letos: A1 v šopingu na Vrhniki. Kaj se dogaja in kaj se še obeta

Vse več manjših telekomunikacijskih operaterjev gre v naročje večjih

OGLAS
FINANCE
Dobrodošli v svet poslovno zdravega blagostanja!

AGRA 2019 bo v Gornji Radgoni od 24. do 29. avgusta s svojo 57. ponovitvijo eden najpomembnejših mednarodnih kmetijsko-živilskih sejmov v...

TOP JOB
Delavci
Delavci Mladi večinoma zaposleni za nedoločen čas, povprečno zaslužijo 1.300 evrov bruto 3

Povprašali smo nekaj mladih, starih do 29 let, kaj počnejo, kako so zadovoljni z delom, ki ga opravljajo, in ali imajo v službi možnost...

FINANCE
Članki
Članki Stanje v nemški in širše v evrski industriji – je kozarec na pol poln ali na pol prazen? 1

Aktivnosti v nemški in evrski predelovalni industriji se krčijo že od februarja, je pa bil upad avgusta nekoliko manjši kot julija,...