Nasvet: Kako pripraviti učinkovito medijsko strategijo

Čas branja: 5 min
19.03.2013  22:30
Izhodišča, ki jih je treba upoštevati pri snovanju medijske strategije, so poslovni cilji, ki bi jih s komunikacijsko kampanjo radi dosegli, odziv, ki ga želimo pri kupcih oziroma porabnikih doseči z oglaševanjem, tim, ki bo pri snovanju medijske strategije sodeloval, ter notranji in zunanji odnosi v trženju.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Kolikšen zalogaj bo kulturni evro 1

Skupaj bo šlo od leta 2021 do 2027 za vlaganja v kulturo iz proračuna 122,6 milijona evrov

FINANCE
Nekaj nasvetov, kako do uspeha in zmage v nišni dejavnosti

Na 6. konferenci slovenskih izvoznikov smo se dotaknili tudi nišnih dejavnosti

FINANCE
Izvoznikov kriza ne skrbi, v njej prej kot strah vidijo nove priložnosti 2

Izvozna konferenca: podjetniki o tem, kako se pripraviti na razburkana poslovna morja 2020

FINANCE
Tako je Jan Bec povezan z družino Janković 6

Damijan Janković o povezavi z Janom Becem pravi: "To ne igra nobene vloge. Nisva v sorodu."

FINANCE
OGLAS
FINANCE
Upravljanje tveganj: Naslednji vir strateške prednosti podjetij in organizacij

S tem, ko se tveganjem posvetite celostno in na strateški ravni, lahko v ključnih trenutkih za vašo organizacijo sprejemate informirane...