Novo postajališče Ljubljana - Vodmat odprto za promet v nedeljo 15. decembra

Čas branja: 1 min
13.12.2002  12:39  Dopolnjeno: 13.12.2002 12:41

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

(Sporočilo za javnost)

Novo postajališče Ljubljana-Vodmat bo vključeno v promet v nedeljo, 15. decembra, ko začne veljati novi zimski železniški vozni red. Na njem bodo ustavljali vsi vlaki, ki vozijo po tej progi.

To novo postajališče sodi v sklop uresničevanja koncepta primestnega potniškega prometa. V njegovem okviru so bila doslej zgrajena že tri postajališče: Ljubljana-Ježica na kamniški, Ljubljana-Stegne na gorenjski progi in postajališče Ljubljana-Tivoli na progi proti Primorski. Postajališče Ljubljana-Vodmat stoji ob dolenjski progi ob Grablovičevi ulici v Ljubljani, blizu križanja Zaloške ceste in železnice. Blizu je postajališče mestnega prometa in Klinični center.

Projekt so koordinirale in vodile Slovenske železnice d.d. pod nadzorom Direkcije za železniški promet. Izvajalec del je GIZ GRADIS Ljubljana, dela pa so potekala po projektni dokumentaciji, ki jo je izdelalo SŽ-Projektivno podjetje Ljubljana. Pogodbena vrednost je malo manj kot 30 milijonov tolarjev, Direkcija za železniški promet je prispevala 22 milijonov tolarjev, Mestna občina Ljubljana pa kot soinvestitor 8 milijonov tolarjev.

Enostransko postajališče stoji ob enotirni neelektrificirani progi Ljubljana-Metlika. Peron, ki je dolg 150 metrov, in oba dostopa nanj, so tlakovani z betonskimi tlakovci. Do začetka perona vodi najkrajši dostop z Zaloške ceste, druga dostopna rampa pa uporabnike pripelje približno na sredino perona. Ker je v neposredni bližini Grablovičeva cesta, je zaradi varnosti potnikov in drugih udeležencev v prometu na postajališču predvidena varnostna ograja. Postajališče bo osvetljeno, napajanje pa priključeno na mestno omrežje.

Med gradnjo je bilo treba zavarovati in prestaviti kable signalnovarnostnih naprav.

Železniški promet je potekal nemoteno, občasno so bile potrebne počasne vožnje vlakov.

Aleksander Salkič, vodja službe za organizacijsko komuniciranje

Vir: Slovenske železnice


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Stanič: Slaba posojila so deloma tudi posledica nepremišljenih odločitev 19

Nekdanji član uprave NLB in zadnjih direktor LHB Frankfurt Borut Stanič v DZ pojasnjuje svoj pogled na vzroke za stanje v bančnem sistemu

FINANCE
Članki
Članki Jezerc iz NLB: Čutim se objektivno odgovornega za bančno luknjo 20

"Bančniki nismo bili tako pametni in vsevidni, da bi predvideli krizo," pravi nekdanji šef področja poslovanje s podjetji v NLB Tomaž...

FINANCE
Članki
Članki Bratuškova bo iskala denar za železnice 16

Država mora železnicam zagotoviti sredstva za opravljanje obvezne gospodarske javne službe ter za sanacijo primorske proge

FINANCE
Članki
Članki Omerzel vladi predlaga celovito, 80-milijonsko obnovo železnic po žledu 11

"Pričakujemo, da bo vlada odločala v najkrajšem možnem času," pravi Damir Topolko, ki je na ministrstvu odgovoren za železnice.

FINANCE
Članki
Članki Bratuškova: Ukrepi na odhodkovni strani bi bili precej bolj radikalni 53

Premierka meni, da je nepremičninski davek najboljši ukrep za uravnoteženje porabe. Bi z ukrepi na odhodkovni strani sploh poskusila?

FINANCE
Članki
Članki Casinoju Bled prihodki letos upadli za petino 4

Gold Club čaka na soglasje vlade za prodajo državnega deleža, s čimer bi postal večinski lastnik igralnice

FINANCE
Članki
Članki Međedovićeva: Infond holding bi moral biti konec leta 2008 insolventen 6

Nekdanja izvršna direktorica Dela priča na sojenju Bošku Šrotu in soobtoženim zaradi domnevnega oškodovanja Pivovarne Laško