Ključ do uspešne inovacije je potrošnik

Čas branja: 1 min
29.05.2012  21:44
Nizozemski profesor je na 17. Slovenski marketinški konferenci predaval o inoviranju v

»Osredotočite se na celotno izkušnjo porabnika z izdelkom ali storitvijo, ne zgolj na izdelek oziroma storitev," svetuje tržnikom Wim Biemans z univerze v Groningenu.

smlk, biemans

Pri tem je najbolj pomembno vedeti, kaj kupec dejansko potrebuje, da lahko opravi svoje delo in kaj ga zadržuje, da bi to kupil, še poudarja. Čeprav je zbiranje informacij o kupcu pri njem samem temelj poznavanja, pa to ni dovolj, saj tega pogosto niti sam ne ve. Niso pomembne lastnosti izdelka; izpostaviti moramo to, kar je pomembno za kupca in rešuje njegovo težavo.

Podjetje mora biti organizirano okrog potreb kupca, ki narekuje poslovne odločitve in je tudi ključ do uspešne inovacije. "Jasno je, da je potrošnik ključ za uspešno inovacijo." Trženje pa mora biti glas kupca znotraj podjetja, ki se mora prilagoditi kupcu in ne obratno, je še prepričan Biemans.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Vlada je potrdila proračuna za 2020 in 2021 6

Davčne spremembe so do nadaljnega še na čakanju

FINANCE
Članki
Članki Kako deluje Draghijeva bazuka? Znani so rezultati prve dražbe poceni posojil za banke TLTRO-III 4

Prva dražba v obnovljenem programu TLTRO-III kaže, da so banke za zdaj zadržane

FINANCE
Zmeda na vladi: finančno ministrstvo zdaj umika predlog davčnih sprememb z današnje seje 5

Kljub temu objavljamo glavne novosti iz včeraj in danes objavljenih novih davčnih predlogov

PRO
Članki
Članki (izračun) Kakšna bo pokojnina espeja, ki je plačeval minimalne prispevke?

Enak mesečni vložek dodatnega pokojninskega varčevanja vam bo zagotovil za polovico nižjo mesečno rento, če boste namesto pri 30...