Z napredno tehnologijo rešujte vsakdanje težave strank

Čas branja: 5 min
12.10.2010  22:30
S strankami goji partnerski odnos, hkrati pa svoje delo opravi, kot je treba
Studio za humane tehnologije izdeluje spletne predstavitve in programsko opremo. Svojo nišo so našli v razvoju tehnološko naprednih rešitev, ki so dostopne tudi malim in srednjim podjetjem. ...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Članki
Članki Facebook prihodke povečal za 55 odstotkov 1

V Facebooku vse bolje izkoriščajo velikansko bazo podatkov o svojih uporabnikih. Teh so imeli lani petino več, z njimi pa so zaslužili...

FINANCE
Članki
Članki (pregled stroškov) Mansson: Ni fer govoriti, da lani nismo delali nič 45

Šefi DUTB pojasnjujejo, kako so do zdaj za delovanje porabili slabih pet milijonov evrov; pravijo, da so lani med drugim iskali kadre, v...

FINANCE
Članki
Članki Nova koalicijska pogodba usklajena, sporne člene preprosto izpustili 20

Imena novih ministrov bodo znana v ponedeljek, stranke bodo vsebino potrjevale nekje do sredine februarja; drugi paket podjetij za...

FINANCE
Članki
Članki Trenja okrog zakona o SDH tudi znotraj koalicije 6

V času gospodarske krize je nesprejemljivo in neokusno, da za prejemke organov vodenja družb, ki jih upravlja SDH, ne bo veljal zakon o...

FINANCE
Članki
Članki Zadeva Teš 6: Odvetnik Tovšakove zahteva izločitev dokazov 12

Na današnji obravnavi na sodišču nekdanje šefice Vegrada Hilde Tovšak ni bilo

FINANCE
Članki
Članki Bratuškova: Ukrepi na odhodkovni strani bi bili precej bolj radikalni 53

Premierka meni, da je nepremičninski davek najboljši ukrep za uravnoteženje porabe. Bi z ukrepi na odhodkovni strani sploh poskusila?

FINANCE
Članki
Članki Veselinović: Če bi banke privatizirali, danes te komisije ni bilo 28

Draško Veselinović, ki je NLB vodil tri mesece in se med drugim 'proslavil' s posojilom Simoni Dimic, pred parlamentarno komisijo DZ

PRO
Članki
Članki Nove tehnologije še vedno predvsem orodje za zadovoljstvo strank

Za uspeh na vse zahtevnejšem trgu v prihodnje ne bo dovolj le vlaganje v nove tehnologije. Odnosi ter dobra uporabniška in nakupna...