Sempl 4 o letni medijski strategiji

Čas branja: 1 min
02.10.2001  17:12  Dopolnjeno: 02.10.2001 17:15

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Media pool dodaj

(Sporočilo za medije)

Od nedelje, 18. do torka, 20. novembra bo v Portorožu mednarodni seminar medijskega planiranja SEMPL 4, ki ga že četrto leto zapored pripravlja Media Pool. Letošnji bo potekal pod naslovom Letna medijska strategija.

V kongresnem centru Grand Hotela Emona bo v treh dneh več tujih predavateljev in strokovnjakov s področja medijskega planiranja predstavilo pristope in poglede na letno medijsko strategijo. Predavanja so razdeljena v posamezne sklope, ki zajemajo:

Briefing (oglaševalec / agencija)

- Giovanni M. Fabris - McDonald’s

- Bernhard Mayer - OMD Austria

Medijske raziskave

- Nick Hiddleston - Initiative Media Futures

Alternativne medijske strategije

- Colin McDonald - McDonald Research

Kreativno medijsko planiranje

- Ron de Pear - CIA International

Medijska pogajanja

- Peter Smith - Optimedia International

- Gary Williams - Mirror Group Newspapers

Evaluacija letne medijske strategije

- Richard Helyar - Universal McCann

- Uwe Schneider - OMD International

Tema je široko opredeljena in zajema planiranje in izvedbo letnih oglaševalskih aktivnosti. Pokriva različne faze medijskega planiranja in je zanimiva za strokovnjake medijskih oddelkov in za oglaševalce, celosten proces nastajanja medijske strategije pa tudi za medije.

V spremljevalnem programu bodo predstavljene novosti na slovenskem trgu (nove edicije, raziskave, računalniški programi za planiranje) ter v posebnem sklopu južni trgi.

Poleg predavanj je letošnja novost na Semplu 4 delavnica o kreativnem medijskem planiranju, ki jo bo vodil Ron de Pear, in delavnica o pogajanjih z mediji z Garyjem Williamsom in Petrom Smithom.

Udeleženci seminarja bodo imeli možnost individualnih konzultacij s predavatelji. Pogovori s predavatelji in drugimi udeleženci iz različnih medijev, agencij in iz vrst oglaševalcev pa se bodo lahko nadaljevali tudi na večernih srečanjih. V nedeljo bo organiziran družabni večer za vse udeležence, v ponedeljek pa že tradicionalni Planning Party.

Na lanskem Semplu se je zbralo več kot 200 udeležencev, in tudi letos Media Pool pričakuje mednarodno udeležbo.

AKREDITACIJE in dodatne informacije: Snežana Štabi (01) 3000 660, mailto:snezana.stabi@mediapool.si

Vir: Media pool


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
FINANCE
Članki
Članki S pomočjo crowdfundinga nastaja nov konservatini mesečnik 74

Zavod iskreni.net v treh korakih spletni portal nadgrajuje s tiskanim mesečnikom Domovina

FINANCE
Članki
Članki Jezerc iz NLB: Čutim se objektivno odgovornega za bančno luknjo 20

"Bančniki nismo bili tako pametni in vsevidni, da bi predvideli krizo," pravi nekdanji šef področja poslovanje s podjetji v NLB Tomaž...

FINANCE
Članki
Članki Čufer ne izključuje možnosti nove zadolžitve - še letos 39

"Če se bo pojavila priložnost ali razlogi, na podlagi katerih bi ocenili, da bo to potrebno, bomo to pač storili," pravi minister

FINANCE
Članki
Članki O Mojci ... 13

Mar ni naša državljanska dolžnost, naša odgovornost do največjega in najplemenitejšega otroka - naše države - nenehno opozarjati,...

FINANCE
Članki
Članki Casinoju Bled prihodki letos upadli za petino 4

Gold Club čaka na soglasje vlade za prodajo državnega deleža, s čimer bi postal večinski lastnik igralnice